Revival cassette bandjes ??!!
Minder
Meer
03 sep 2015 13:25 #54593
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Revival cassette bandjes ??!!
Cassettebandjes zijn er altijd al in de meest uiteenlopende kwaliteiten geweest
Met de bekende grote merken heb je het minste last. Basf, Sony, TDK, Maxell; ik draai ze op een Tandberg TDK 310
Goedkope tape begint na verloop van tijd te démagnetiseren zodat de signaal/ruis verhouding slecht wordt
Nico
Met de bekende grote merken heb je het minste last. Basf, Sony, TDK, Maxell; ik draai ze op een Tandberg TDK 310
Goedkope tape begint na verloop van tijd te démagnetiseren zodat de signaal/ruis verhouding slecht wordt
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 sep 2015 15:58 - 02 sep 2015 15:59 #54571
door Lee
Revival cassette bandjes ??!! werd gestart door Lee
Na de terugkomst van de LP (bij mij nooit weggeweest) maakt nu ook het cassettebandje weer zijn opwachting.
Als we onderstaand verhaal mogen geloven tenminste.
www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-...are-better-than-ever
Zelf heb ik nog wel het e.e.a. aan voorbespeelde cassette`s liggen en ook een Denon cassette deck staat nog tussen mjjn stereo .
Omdat ik toch altijd met nieuwe dingen wil meelopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: heb ik maar weer eens een bandje gedraaid.
Wel leuk maar de geluidskwaliteit blijft toch ver achter bij de lp ondanks de instellingen die ik kan doen op mijn cassettedeck.
Lee
Als we onderstaand verhaal mogen geloven tenminste.
www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-...are-better-than-ever
Zelf heb ik nog wel het e.e.a. aan voorbespeelde cassette`s liggen en ook een Denon cassette deck staat nog tussen mjjn stereo .
Omdat ik toch altijd met nieuwe dingen wil meelopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: heb ik maar weer eens een bandje gedraaid.
Wel leuk maar de geluidskwaliteit blijft toch ver achter bij de lp ondanks de instellingen die ik kan doen op mijn cassettedeck.
Lee
Laatst bewerkt 02 sep 2015 15:59 door Lee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.