Hallo,
Mijn naam is Dave, nieuw op dit forum.
Zeer tevreden met de set die ik nu heb staan (Philips AG9014 + 2x AD5046 + 22GA230), maar zou toch ook graag wel eens willen uitbreiden met 2x de AD5041. Moeilijk te vinden, ik weet het. Het voorkomen van de AD5041's vind ik wel zó mooi, dat ik er alles aan doe om twee van deze units te vinden. Het zou geweldig staan bij mijn vroege jaren 60 interieur. Bovendien ga ik er van uit dat één en ander ook weergaloos zal klinken met deze boxen, daar er natuurlijk meer laag aan te pas komt. Ook las ik al dat op de luistermiddag deze combinatie niets te wensen overliet.
Wie zou mij kunnen helpen aan één (en het liefst twee) van deze boxen? Misschien zijn er ook nog andere opties van boxen die qua looks overeenkomen met de 5041's? Zo kreeg ik al een mail van Martin met een AD5035... Wellicht is hier iets mee te beginnen om e.e.a. om te bouwen tot zgn 5041...? Eventueel dus 2x AD5046 ter inruil om iemand anders weer gelukkig mee te maken. Ik heb eventueel ook nog een lege Hi-Q baskast staan (volgens mij AD5004), weliswaar zonder speaker.
Groeten,
Dave