HIFI apparatuur
ingangen AG9004-vragen
Minder
Meer
05 jan 2011 21:58 #887
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: ingangen AG9004-vragen
Hoi René
Ik denk dat het wel losloopt
op internet vind je veel gebruiksaanwijzingen zelfs op philips site
als je van je plasma scherm vaatwasser audioset kun je gewoon free downloaden
laatst nog van een breedbeeld matchline laatate generatie BB gedownload om een instelling te doen
voor de verkoop in de winkel,
Ik denk niet dat men zo moeilijk gaat doen voor een apparaat dat al 50 jaar uit de verkoop
is en misschien nog de enige is in Nederland dat gebruikt wordt
anders even 20 jaar wachten dan vervallen de rechten loopt tot 70 jaar net als bij de muziek
als de artiest al 70 jaar niet meer leeft wordt ook alles vrijgegeven mits er geen nabestaande zijn
vaak niet meer.
Mvg René Daemen
Ik denk dat het wel losloopt
op internet vind je veel gebruiksaanwijzingen zelfs op philips site
als je van je plasma scherm vaatwasser audioset kun je gewoon free downloaden
laatst nog van een breedbeeld matchline laatate generatie BB gedownload om een instelling te doen
voor de verkoop in de winkel,
Ik denk niet dat men zo moeilijk gaat doen voor een apparaat dat al 50 jaar uit de verkoop
is en misschien nog de enige is in Nederland dat gebruikt wordt
anders even 20 jaar wachten dan vervallen de rechten loopt tot 70 jaar net als bij de muziek
als de artiest al 70 jaar niet meer leeft wordt ook alles vrijgegeven mits er geen nabestaande zijn
vaak niet meer.
Mvg René Daemen
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
05 jan 2011 21:25 #886
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: ingangen AG9004-vragen
Dat is een standaard verhaal René....
Je treft het op de meest uiteenlopende downloads aan. Onderaan èlke mail die ik van de notaris krijg wordt het ook standaard meegestuurd. Iemand met wie ik zakelijk te maken heb stuurt het ook steevast mee. Het is uitsluitend bedoeld om de afzender te vrijwaren: die kan dan op dat bericht wijzen en roepen: ik heb gemeld dat het niet mocht
Maar het werkt alleen in een civiele procedure die in Amerika wordt gevoerd
Take it easy....
Nico
Je treft het op de meest uiteenlopende downloads aan. Onderaan èlke mail die ik van de notaris krijg wordt het ook standaard meegestuurd. Iemand met wie ik zakelijk te maken heb stuurt het ook steevast mee. Het is uitsluitend bedoeld om de afzender te vrijwaren: die kan dan op dat bericht wijzen en roepen: ik heb gemeld dat het niet mocht
Maar het werkt alleen in een civiele procedure die in Amerika wordt gevoerd
Take it easy....
Nico
- René R
- [René R]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
05 jan 2011 20:51 - 05 jan 2011 20:52 #884
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: ingangen AG9004-vragen
Hoi Han.
De volgende tekst staat in de mail bij het pdf:
The information contained in this message may be confidential and legally protected under applicable law. The message is intended solely for the addressee(s). If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use, forwarding, dissemination, or reproduction of this message is strictly prohibited and may be unlawful. If you are not the intended recipient, please contact the sender by return e-mail and destroy all copies of the original message.
Er staat dus:
De informatie in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en wettelijk beschermd onder de toepasselijke wetgeving. Het bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde (n). Als u niet de beoogde ontvanger, bent u hierbij in kennis gesteld dat elk gebruik, doorsturen, verspreiden, of reproductie van dit bericht strikt verboden is en kan onrechtmatig zijn. Als u niet de geadresseerde bent, kunt u contact opnemen met de afzender per kerende e-mail en alle kopieën van het oorspronkelijke bericht.
Groet
René
De volgende tekst staat in de mail bij het pdf:
The information contained in this message may be confidential and legally protected under applicable law. The message is intended solely for the addressee(s). If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use, forwarding, dissemination, or reproduction of this message is strictly prohibited and may be unlawful. If you are not the intended recipient, please contact the sender by return e-mail and destroy all copies of the original message.
Er staat dus:
De informatie in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en wettelijk beschermd onder de toepasselijke wetgeving. Het bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde (n). Als u niet de beoogde ontvanger, bent u hierbij in kennis gesteld dat elk gebruik, doorsturen, verspreiden, of reproductie van dit bericht strikt verboden is en kan onrechtmatig zijn. Als u niet de geadresseerde bent, kunt u contact opnemen met de afzender per kerende e-mail en alle kopieën van het oorspronkelijke bericht.
Groet
René
Laatst bewerkt 05 jan 2011 20:52 door René R.
05 jan 2011 19:47 - 05 jan 2011 19:48 #882
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: ingangen AG9004-vragen
Hoi René,
Dat je servicedocumentatie niet altijd mag publiceren, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
Dat is nog zo iets als fabrieksgeheim. Ook al gebeurt dat nu op grote schaal.
Maar dat je dat bij een gebruiksaanwijzing niet zou mogen kan ik me gewoon niet voorstellen.
Bij elk apparaat wordt een gebruiksaanwijzing geleverd. En die is hiermee zo openbaar als weet ik wat.
Internet valt hier net zo goed onder.
Of beroept Philips zich hier op de auteursrechten. Wordt in de gebruiksaanwijzing hierover iets vermeld?
Het lijkt me dat ze geen poot hebben om op te staan. Laat staan dat welke rechtbank dan ook hier ook maar een woord aan vuil zal maken.
Han
Dat je servicedocumentatie niet altijd mag publiceren, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
Dat is nog zo iets als fabrieksgeheim. Ook al gebeurt dat nu op grote schaal.
Maar dat je dat bij een gebruiksaanwijzing niet zou mogen kan ik me gewoon niet voorstellen.
Bij elk apparaat wordt een gebruiksaanwijzing geleverd. En die is hiermee zo openbaar als weet ik wat.
Internet valt hier net zo goed onder.
Of beroept Philips zich hier op de auteursrechten. Wordt in de gebruiksaanwijzing hierover iets vermeld?
Het lijkt me dat ze geen poot hebben om op te staan. Laat staan dat welke rechtbank dan ook hier ook maar een woord aan vuil zal maken.
Han
Laatst bewerkt 05 jan 2011 19:48 door Verdicom.
- René R
- [René R]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
05 jan 2011 16:20 #878
door René R
Hoi
Inmiddels heb ik de gebruiksaanwijzingen van zowel de AG9004 als
die van de AG9007 mogen ontvangen van het PCA.
Ziet er goed uit, leuk, bekend maar toch verhelderend.
Mijn hifi-map (want ik bewaar alles ook nog in papiervorm) wordt
steeds completer.
Vervelend is dat je het weer niet mag publiceren op je site.
Zou leuk geweest zijn voor de compleetheid.
Groet
René (R)
Inmiddels heb ik de gebruiksaanwijzingen van zowel de AG9004 als
die van de AG9007 mogen ontvangen van het PCA.
Ziet er goed uit, leuk, bekend maar toch verhelderend.
Mijn hifi-map (want ik bewaar alles ook nog in papiervorm) wordt
steeds completer.
Vervelend is dat je het weer niet mag publiceren op je site.
Zou leuk geweest zijn voor de compleetheid.
Groet
René (R)
- René R
- [René R]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
28 dec 2010 13:44 #571
door René R
Hoi Huub.
Inderdaad gaat de eindversterker met zijn netsnoer in voorversterker.
Je zet dus alles aan met de AG9004.
Groet
René (R)
Inderdaad gaat de eindversterker met zijn netsnoer in voorversterker.
Je zet dus alles aan met de AG9004.
Groet
René (R)