HIFI apparatuur
Nieuwe aanwinst
Minder
Meer
17 okt 2023 14:46 - 17 okt 2023 14:47 #98273
door Erwin goossens
Beantwoord door Erwin goossens in topic Nieuwe aanwinst
leuke tuner ik heb hem ook. Erg gevoelig ,ik gebruik hem op een MBLE zelfbouw versterker , hem op 245 v laten draaien lijkt me nu niet echt nodig maar kwaad kan het niet natuurlijk
Laatst bewerkt 17 okt 2023 14:47 door Erwin goossens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 okt 2023 12:22 - 17 okt 2023 12:27 #98272
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Nieuwe aanwinst werd gestart door RR1957
Vanmorgen kwam de nieuwe aanwinst binnen, alweer lang geleden dat ik wat nieuws kocht wat betreft vintage audio.
Het is een nette A5X83A die prettig aansluit op de AG9009 en de bestaande luidsprekers en Lenco speler.
Het is eenvoudig te veranderen om de B7X73A te vervangen voor de AG9009 en de A5X83A.
Het zal een heel ander gezicht zijn, maar wel bijzonder leuk. Ik ben er blij mee.
Ik heb er wel eens eerder eentje gehad, zo een tuner, maar dat is alweer een decennium geleden.
Overigens is deze volgens de verkoper gereviseerd. We zullen uiteraard zien en horen in de komende maanden. Ik denk dat het wel goed zit. De werktafel zag er daar goed genoeg voor uit dat de persoon weet waar hij mee bezig is. En anders komt het ook wel goed.
Een uitstekende tuner zoals bekend zal zijn.
Ik heb de prijzen van de spullen eens opgezocht zoals die waren rond 1960 en kwam dan toch nog op een totaal van zo'n 1600 gulden.
Dat was toch een flink bedrag in die tijd. Uiteraard kon het duurder met ander spul. Gewoon een aardig feitje, verder niet van belang.
De gehele set:
Aan (bij de verkoper):
Het is een nette A5X83A die prettig aansluit op de AG9009 en de bestaande luidsprekers en Lenco speler.
Het is eenvoudig te veranderen om de B7X73A te vervangen voor de AG9009 en de A5X83A.
Het zal een heel ander gezicht zijn, maar wel bijzonder leuk. Ik ben er blij mee.
Ik heb er wel eens eerder eentje gehad, zo een tuner, maar dat is alweer een decennium geleden.
Overigens is deze volgens de verkoper gereviseerd. We zullen uiteraard zien en horen in de komende maanden. Ik denk dat het wel goed zit. De werktafel zag er daar goed genoeg voor uit dat de persoon weet waar hij mee bezig is. En anders komt het ook wel goed.
Een uitstekende tuner zoals bekend zal zijn.
Ik heb de prijzen van de spullen eens opgezocht zoals die waren rond 1960 en kwam dan toch nog op een totaal van zo'n 1600 gulden.
Dat was toch een flink bedrag in die tijd. Uiteraard kon het duurder met ander spul. Gewoon een aardig feitje, verder niet van belang.
De gehele set:
Aan (bij de verkoper):
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 17 okt 2023 12:27 door RR1957.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG, Erwin goossens
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.