Skip to main content
HIFI apparatuur

Hij komt , hij komt , de lieve goede......

Meer
03 dec 2013 17:22 #38685 door Robin
Hoi Bjorn,

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Dat is ook nog snel gepiept!

Lieve lieve lieve Sinterklaas, ik wil graag een Philips BD 663, alvast bedankt!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 dec 2013 14:03 #38684 door Bert Kn
Welkom bij de club bigfun toppie
Bert.

Mvg.
Bert

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
03 dec 2013 05:51 #38683 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Hij komt , hij komt , de lieve goede......
Bjorn,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Meer
03 dec 2013 03:14 #38682 door Martin
Hallo Bjorn,

Mooi man, gefeliciteerd toppie
Nu de AG9004 nog, maar dat gaat je ook lukken.

groeten,

Martin

Meer
02 dec 2013 22:30 - 02 dec 2013 22:32 #38676 door Bjorn Kusters
Hallo,

Vanmorgen kreeg ik geheel onverwacht een mail van de sint.
Hij was nu in het zuid-westen van nederland en dacht dat hij een leuk cadeau voor me had gevonden.
Hij lichte zelfs een tipje van de sluier.

"Beste Bjorn , wat ik voor je vond is groot , 10 kilo zwaar , oud en grijs , maar gezond"

Ik dacht , dit kan niet waar zijn!

Ik had natuurlijk meteen geraden wat het was.
Dat bleek juist te zijn en hij stuurde zelfs een paar foto's!

Hij had het jammer genoeg niet over klein , grijs , 12 druktoetsen en gezond.

Maar ik denk dat ik al meer dan tevreden mag zijn met het grote ,10 kilo zware , oud en grijze , maar gezonde apparaat.

Bij deze de foto's die de sint stuurde:

Ik hoop alleen dat de Sint het niet zal verliezen of kwijt raakt onderweg naar mij.
Zodra de sint hier is geweest zal ik nog meer foto's plaatsen.

Zo en nu even zonder gekkigheid:

Ik kreeg vanmorgen plotseling een mail met een wel heel interessant aanbod wat ik dus absoluut niet af kon slaan.
Alleen was ik wel beetje achterdochtig aangezien deze week ook al een 9007 aangeboden werd via marktplaats maar hij kon geen foto's sturen en wist niet meer te vertellen dat ze i.p.st waren.
Toen had ik gelukkig snel in de gaten dat het fake was .... schijnbaar vinden ze het leuk mensen voor de gek proberen te houden die interesse tonen in deze apparatuur,
Nadat ik toch wat foto's , een telnummer , en woonplaats vroeg werd het opeens wel heeeeel erg stil.
Niets meer van vernomen dus.

Toen ik de mail vanmorgen kreeg heb ik meteen gegoogled op naam en tel nummer en kwam bij een persoon uit die met naam , adres , en woonplaats op het web stond.
Tevens had deze persoon ook al een aantal jaren een account op MP.
Daarop volgend heb ik hem telefonisch benaderd en info over de versterker gevraagd en gevraagd of hij foto's wilde sturen.
Hierbij kreeg ik zeer veel uitleg en hij vertelde ook dat er een kaartje aan hangt/bij zit waar op stond dat het NGG er meer over zou kunnen vertellen.
Ik weet niet of dat specifiek voor deze versterker geld , of over de 9007 in het algemeen.
Deze versterker zat ooit bij een kaveltje radio's en dit vond hij destijds iets bijzonders en had hem bewaard.
Echter hij heeft geen luidsprekers en geen 9004 en was ook niet van plan deze in de nabije toekomst aan te schaffen.
Toen zag hij mijn advertentie en wilde hem wel aan mij verkopen.

Ik vertrouwde de zaak wel en zou geduldig wachten tot 's avonds de foto's zouden verschijnen.
Echter rond 21:00 was er nog steeds niets , ook geen reactie op de mail.
Toen begon ik toch weer een beetje te twijfelen of het niet weer een grap zou zijn.
Ik heb hem dus nogmaals benaderd , misschien een beetje ongeduldig en achterdochtig maar ik wou wel eens weten hoe het met de foto's was.
De verkoper vertelde me dat het niet lukte de foto's te versturen maar hij het wel weer zou proberen.
Nou , 10 minuten later had ik ze binnen via e mail van zijn vrouw.
Ik vind het zelf een nette versterker , en zeker voor het bedrag wat hij me gekost heeft.
Als alles goed gaat en hij op tijd verpakkingsmateriaal vind (dubbel verpakt) zal hij donderdag mijn kant uit komen.
Laatst bewerkt 02 dec 2013 22:32 door Bjorn Kusters.

Gemaakt door Kunena