Skip to main content
HIFI apparatuur

Privé demo HIFI set

Meer
12 okt 2012 11:11 #22502 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Privé demo HIFI set
René,

Ook bij de kringloop kun je mooie en goede platen treffen.
Maar bij jullie in de regio is die kans denk ik groter de kringloop hier is wat dat betreft van geen betekenis.
mg.
Bert.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 okt 2012 10:32 - 12 okt 2012 10:43 #22498 door Bert Kn
Privé demo HIFI set werd gestart door Bert Kn
Afgelopen zaterdag ben ik naar de OTL tentoonstelling geweest.
Ik was erg onder de indruk van de spullen die gedemonstreerd werden.
Met name van de HIFI set AG9004/AG9007 plus speakers van René was ik erg onder de indruk en was ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe deze in een normale huiselijke omgeving zou klinken.
Nu had René me al eens eerder laten weten dat ik ten alle tijden van harte welkom was om de set eens bij hem thuis te beluisteren.
En omdat ik afgelopen woensdag in Hillegom moest zijn heb ik René gemaild of het goed was of ik even (ik wilde op de terugreis de files voor zijn) langs mocht komen hetgeen geen enkel probleem was.
Eerst eens lekker bij gebabbeld onder het genot van een lekker bakkie en vervolgens naar de set geluisterd waarbij Frank Sinatra Benny Goodman en anderen de revue passeerde tjonge jonge wat een heerlijk mooi geluid produceerde die set je merkt dan ook direct dat de prestatie in een wat meer geschikte ruimte een stuk beter is terwijl het op de tentoonstelling in Driebergen al zeer mooi klonk.
Uiteindelijk een stuk later dan gepland huiswaarts gegaan, de top 10 nummer 1 file was ik gelukkig nog net voor.

René bedankt.
Zodra ik weer eens in de buurt ben hoop ik wat langer van je set te kunnen genieten.
Groet.
Bert.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 12 okt 2012 10:43 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena