HIFI apparatuur
plaat voor zijn kop op eBay
09 okt 2012 16:19 #22386
door Robin
Beantwoord door Robin in topic plaat voor zijn kop op eBay
Ik had dit onderwerp gisterenavond nog even gelezen nadat ik van mijn werk thuis kwam.
Het was alleen al half elf toen ik thuis was,en ik moest vandaag om 5 uur er al weer uit.
Vandaar dat ik gisteren even geen reactie had geplaatst,maar gelijk nadat ik alle nieuwe onderwerpen
had gelezen,maar besloot om naar bed toe te gaan.
Ik zit bijna elke dag wel even op dit forum,om alle nieuwe onderwerpen even te lezen.
Allereerst wil ik Rene even laten weten dat ik het erg waardeer,dat hij mij meehelpt in mijn
zoektocht naar een AG9004 versterker.
Bert ik vind het een mooi gebaar dat je niet hebt geboden op de AG9004,omdat je dacht dat ik erop
zou gaan bieden.
Dat was ook wel mijn bedoeling in eerste instantie,maar afgelopen weken waren een beetje hectisch.
Bij de volgende AG9004 gewoon bieden hoor!!!
Ik vind niet dat je dat moet laten, omdat ik ook graag een AG9004 wil hebben.
Let the best man win,laten we maar zeggen.
Achteraf zeker geen scheef gezicht vanaf mijn kant!
(nog bedankt voor je PM,ik ga even kijken wat ik ga doen)
Johannes,ik zal zeker geduld moeten hebben met de AG9004!
Als alles zo plots op mijn pad komt is ook niet goed.
Het zoeken naar de spullen+de spanning hoort er ook bij.
En zoals Rene al goed duidelijk maakte: ik heb niks te klagen,ik ben pas een half jaartje bezig met deze hobby,en heb al mooie spullen hier in huis staan!
Afgelopen NVHR beurs ben ik alleen qua materiaal met een naald voor mijn m3d element,en een plug voor mijn
versterker naar huis gegaan.
Voor de rest enorm veel mooie/interessante verhalen mogen aanhoren,goeie gesprekken gehad met mede-enthousiastelingen,en mooie radio's/apparatuur mogen beluisteren!!!
Dit alles vind ik net zo belangrijk aan deze hobby.
Gewoon een goeie topic,zo blijven we met onze hobby bezig!!!
Groet,Robin
Het was alleen al half elf toen ik thuis was,en ik moest vandaag om 5 uur er al weer uit.
Vandaar dat ik gisteren even geen reactie had geplaatst,maar gelijk nadat ik alle nieuwe onderwerpen
had gelezen,maar besloot om naar bed toe te gaan.
Ik zit bijna elke dag wel even op dit forum,om alle nieuwe onderwerpen even te lezen.
Allereerst wil ik Rene even laten weten dat ik het erg waardeer,dat hij mij meehelpt in mijn
zoektocht naar een AG9004 versterker.
Bert ik vind het een mooi gebaar dat je niet hebt geboden op de AG9004,omdat je dacht dat ik erop
zou gaan bieden.
Dat was ook wel mijn bedoeling in eerste instantie,maar afgelopen weken waren een beetje hectisch.
Bij de volgende AG9004 gewoon bieden hoor!!!
Ik vind niet dat je dat moet laten, omdat ik ook graag een AG9004 wil hebben.
Let the best man win,laten we maar zeggen.
Achteraf zeker geen scheef gezicht vanaf mijn kant!
(nog bedankt voor je PM,ik ga even kijken wat ik ga doen)
Johannes,ik zal zeker geduld moeten hebben met de AG9004!
Als alles zo plots op mijn pad komt is ook niet goed.
Het zoeken naar de spullen+de spanning hoort er ook bij.
En zoals Rene al goed duidelijk maakte: ik heb niks te klagen,ik ben pas een half jaartje bezig met deze hobby,en heb al mooie spullen hier in huis staan!
Afgelopen NVHR beurs ben ik alleen qua materiaal met een naald voor mijn m3d element,en een plug voor mijn
versterker naar huis gegaan.
Voor de rest enorm veel mooie/interessante verhalen mogen aanhoren,goeie gesprekken gehad met mede-enthousiastelingen,en mooie radio's/apparatuur mogen beluisteren!!!
Dit alles vind ik net zo belangrijk aan deze hobby.
Gewoon een goeie topic,zo blijven we met onze hobby bezig!!!
Groet,Robin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2012 22:32 #22366
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic plaat voor zijn kop op eBay
René.
Gaat op termijn vast wel lukken.
Geduld is wat dat betreft een schone zaak.
De afgelopen demo in Driebergen heeft mij overtuigd om ervoor te gaan.
Als ik geweten had dat Robin verder niet meer op de biedingen was ingegaan, mede hobbyisten wil ik beslist niet in de wielen rijden had ook ik een bieding uitgebracht en mezelf kennende nu de eigenaar geweest van de AG9004.
De AG9007 zal wat dat betreft lastiger worden maar ook daarvoor geld geduld is een schone zaak.
Mg.
Bert.
Gaat op termijn vast wel lukken.
Geduld is wat dat betreft een schone zaak.
De afgelopen demo in Driebergen heeft mij overtuigd om ervoor te gaan.
Als ik geweten had dat Robin verder niet meer op de biedingen was ingegaan, mede hobbyisten wil ik beslist niet in de wielen rijden had ook ik een bieding uitgebracht en mezelf kennende nu de eigenaar geweest van de AG9004.
De AG9007 zal wat dat betreft lastiger worden maar ook daarvoor geld geduld is een schone zaak.
Mg.
Bert.
Mvg.
Bert
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 okt 2012 15:39 - 08 okt 2012 15:40 #22333
door brcf01
Gaat jou vast lukken....
Ik heb de mijne ook in ruil voor een fles whiskey (AG9007).
Beantwoord door brcf01 in topic plaat voor zijn kop op eBay
Bert Kn schreef : Als ze op mijn pad komen voor een niet al te gek bedrag zal ik het zeker niet nalaten ze te kopen.
Gaat jou vast lukken....
Ik heb de mijne ook in ruil voor een fles whiskey (AG9007).
Laatst bewerkt 08 okt 2012 15:40 door brcf01.
08 okt 2012 15:17 #22332
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic plaat voor zijn kop op eBay
Henk,
daar zou je wel eens een punt kunnen hebben.
Voorheen wist ik niet eens van het bestaan van deze en de AG9007.
Maar nu dankzij René dus wel.
Als ze op mijn pad komen voor een niet al te gek bedrag zal ik het zeker niet nalaten ze te kopen.
daar zou je wel eens een punt kunnen hebben.
Voorheen wist ik niet eens van het bestaan van deze en de AG9007.
Maar nu dankzij René dus wel.
Als ze op mijn pad komen voor een niet al te gek bedrag zal ik het zeker niet nalaten ze te kopen.
Mvg.
Bert
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
08 okt 2012 14:58 #22329
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic plaat voor zijn kop op eBay
Rene heeft de AG9004 dusdanig in de schijnwerpers gezet en gepromoot, dat het aantal zoekende ernstig is toegenomen.
08 okt 2012 10:23 #22319
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic plaat voor zijn kop op eBay
Hoi René,
Als je beslist een bepaald iets wilt hebben kruist het altijd een keer je levenspad.
Alleen is het een kwestie van geduld. Hopelijk kan Robin dat geduld opbrengen. Zo'n Philips AG9004 kom je vast wel weer eens tegen.
Net zoals het Chinese hoedje dat mijn kat heeft vernield. Er staat een op mp waar ik een bod op heb gedaan. En wie weet............
Groetjes, Hans
Als je beslist een bepaald iets wilt hebben kruist het altijd een keer je levenspad.
Alleen is het een kwestie van geduld. Hopelijk kan Robin dat geduld opbrengen. Zo'n Philips AG9004 kom je vast wel weer eens tegen.
Net zoals het Chinese hoedje dat mijn kat heeft vernield. Er staat een op mp waar ik een bod op heb gedaan. En wie weet............
Groetjes, Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: brcf01