HIFI apparatuur
hi-fi evenement in Utrecht
- René R
- [René R]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 okt 2011 21:17 #10536
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: hi-fi evenement in Utrecht
In de jaren 70/80 liepen dergelijke hotelsuite demo's ook altijd met de Firato. Vele kamers in het Novotel aan de Europa Boulevard waren gereserveerd door de betere/duurdere hifi merken.
Leuke herinneringen aan. Bekende demoplaten waren toen o.a. the Wall, Avalon (Roxy Music), Jazz at the Pawnshop en Cantate Domino.
Ja, die kan ik me ook nog goed herinneren.
Heerlijke tijd toen.
®René
Leuke herinneringen aan. Bekende demoplaten waren toen o.a. the Wall, Avalon (Roxy Music), Jazz at the Pawnshop en Cantate Domino.
Ja, die kan ik me ook nog goed herinneren.
Heerlijke tijd toen.
®René
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 okt 2011 20:53 #10535
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Re: hi-fi evenement in Utrecht
Loopt parallel aan de Hifi show in het Beatrixgebouw van de Jaarbeurs: AV-NU; beeld, geluid en multimedia. Voorheen was dit de VAD in Veldhoven, de jaarlijkse hifi beurs van/voor audio distributeurs.
In 2006 was het NGG daar ook aanwezig.
In de jaren 70/80 liepen dergelijke hotelsuite demo's ook altijd met de Firato. Vele kamers in het Novotel aan de Europa Boulevard waren gereserveerd door de betere/duurdere hifi merken.
In 2006 was het NGG daar ook aanwezig.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
- René R
- [René R]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 okt 2011 20:26 #10534
door René R
hi-fi evenement in Utrecht werd gestart door René R
Goed logo.
Vrij naar Nipper natuurlijk.
Is iemand er vorig jaar geweest?
®René
Vrij naar Nipper natuurlijk.
Is iemand er vorig jaar geweest?
®René