Skip to main content
Televisie tot 1970

Stolle antenne

Meer
16 mei 2019 19:28 #77564 door Cees PA1DBA
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Stolle antenne
Leuke antenne voor Digitenne, zal beter werken dan zo'n plat zwart vensterbank kastje van
Robert Hirshmann.
Nu met nog minder blokken in het beeld :-)
VHf heb je daar niet voor nodig ....

Cees- pa1dba

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 mei 2019 13:43 - 16 mei 2019 13:46 #77560 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Stolle antenne
Nog wat plaatjes.







Het VHF gedeelte ontbreekt, maar dat is verre van erg.
Steken wel erg onhandig uit en het heeft verder geen effect
op het ludieke Space Age design.
Er is weinig over te vinden op het internet en informatie geeft
aan dat ze redelijk zeldzaam zijn geworden, ondanks dat ze
midden vorige eeuw best wel goed gebruikt zijn. Kennelijk
gingen ze nadat ze onnodig bleken te zijn geworden toch
de container in. Waardering voor de unieke vormgeving komt
meestal later.
Uiteraard zijn die ontbrekende antennes makkelijk na te maken.
Overigens is er nog wel eens een verschil in model als je de paar
foto's ervan via Googel bekijkt.






Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 16 mei 2019 13:46 door RR1957.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 mei 2019 09:33 - 15 mei 2019 09:38 #77550 door RR1957
Stolle antenne werd gestart door RR1957
Gisteren een leuke gadget als cadeau ontvangen.
Een antenne van het merk Stolle in Space Age design.
Leuk als eye catcher op de kast, naast de 17TX180U.








Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 15 mei 2019 09:38 door RR1957.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena