Repro onderdelen
Achterwanden zeldzame achterwanden
01 apr 2019 09:17 #76858
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Achterwanden zeldzame achterwanden
Hallo Ben,
Ongelofelijk mooi zijn die achterwanden en niet van origineel te onderscheiden. Ik stuur je vandaag het achterwandje van de BX190U en als het klaar is zal ik het op het forum laten zien :thumbsup:
Groet, Hans
Ongelofelijk mooi zijn die achterwanden en niet van origineel te onderscheiden. Ik stuur je vandaag het achterwandje van de BX190U en als het klaar is zal ik het op het forum laten zien :thumbsup:
Groet, Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
31 mrt 2019 23:27 - 31 mrt 2019 23:38 #76856
door Ben Dijkman
Handtekening
Achterwanden zeldzame achterwanden werd gestart door Ben Dijkman
Middels lasertechniek is het bij BD&Co nu mogelijk om
(ook de meer gecompliceerde gatenvormen ) wanden te laten maken van de allerbeste kwaliteit.
Hier een aantal voor beelden van wanden voor Italiaanse klanten.
Het leuke is dat Italianen spontaan zelf zorgen voor een goede originele achterwand die ze van hun eigen vaak zeldzame toestellen afhalen en opsturen naar ons.
Niet uit eigen belang , nee hoor , zelfs vaak geheel belangeloos om zo collega verzamelaars te helpen om radio's weer compleet te kunnen maken....
Zoals de Italianen dat altijd zo mooi zeggen : "Dat is machtig prachtig ! "
:woohoo:
:woohoo: :thumbsup:
(ook de meer gecompliceerde gatenvormen ) wanden te laten maken van de allerbeste kwaliteit.
Hier een aantal voor beelden van wanden voor Italiaanse klanten.
Het leuke is dat Italianen spontaan zelf zorgen voor een goede originele achterwand die ze van hun eigen vaak zeldzame toestellen afhalen en opsturen naar ons.
Niet uit eigen belang , nee hoor , zelfs vaak geheel belangeloos om zo collega verzamelaars te helpen om radio's weer compleet te kunnen maken....
Zoals de Italianen dat altijd zo mooi zeggen : "Dat is machtig prachtig ! "
:woohoo:
:woohoo: :thumbsup:
Handtekening
Laatst bewerkt 31 mrt 2019 23:38 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.