Skip to main content
Repro onderdelen

stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.

Meer
06 dec 2016 21:32 #63837 door Huub
ik geloofde al heel lang niet meer in de Sint
Maaar Toch.????
Het is een draadje voor een klein gaatje
En dat legt niet bij ieder een in het laatje
in mijn planetje dacht ik NIET aan Dijkmanetje .
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 dec 2016 20:50 #63836 door Ben Dijkman
Zolang de Sint maar niet de zwarte piet krijgt toegeschoven..
Wordt door hem op meiterse wijze het gat in de voorraad van Huub ...gedicht...

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
05 dec 2016 18:44 - 05 dec 2016 19:09 #63828 door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
Sinterklaas , die ouwe zak
heeft dan toch nog iets gevonden
een snoertje voor meneer Huub Jak
er zijn geen kosten aan verbonden !

En als het niet hard sneeuwen gaat
wordt na de pakjesronde
het snoertje in een envelop
naar Krommenie verzonde
Laatst bewerkt 05 dec 2016 19:09 door Tonmeister Henk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 09:45 #63773 door Huub
Ja Cees daar had ik ook al aangedacht
ook met ander draad wat te dik is
en het word ook dan soepel. ?
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 00:47 #63772 door Cees
@ Huub,
Het is onderweg met de stoomboot.
Cees.
P.S: Een stukje draad van een muis lijkt mij wat te stug, maar
je kan het proberen door eerst de plastic buiten mantel te
verwijderen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 00:28 #63771 door Huub
Mischien krijg ik 5,decenber een stukje gratis
van de sint ?
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena