- Berichten: 8948
Repro onderdelen
stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
06 dec 2016 21:32 #63837
door Huub
Beantwoord door Huub in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
ik geloofde al heel lang niet meer in de Sint
Maaar Toch.????
Het is een draadje voor een klein gaatje
En dat legt niet bij ieder een in het laatje
in mijn planetje dacht ik NIET aan Dijkmanetje .
Huub
Maaar Toch.????
Het is een draadje voor een klein gaatje
En dat legt niet bij ieder een in het laatje
in mijn planetje dacht ik NIET aan Dijkmanetje .
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 dec 2016 20:50 #63836
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
Zolang de Sint maar niet de zwarte piet krijgt toegeschoven..
Wordt door hem op meiterse wijze het gat in de voorraad van Huub ...gedicht...
Wordt door hem op meiterse wijze het gat in de voorraad van Huub ...gedicht...
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Minder
Meer
05 dec 2016 18:44 - 05 dec 2016 19:09 #63828
door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
Sinterklaas , die ouwe zak
heeft dan toch nog iets gevonden
een snoertje voor meneer Huub Jak
er zijn geen kosten aan verbonden !
En als het niet hard sneeuwen gaat
wordt na de pakjesronde
het snoertje in een envelop
naar Krommenie verzonde
heeft dan toch nog iets gevonden
een snoertje voor meneer Huub Jak
er zijn geen kosten aan verbonden !
En als het niet hard sneeuwen gaat
wordt na de pakjesronde
het snoertje in een envelop
naar Krommenie verzonde
Laatst bewerkt 05 dec 2016 19:09 door Tonmeister Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 dec 2016 09:45 #63773
door Huub
Beantwoord door Huub in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
Ja Cees daar had ik ook al aangedacht
ook met ander draad wat te dik is
en het word ook dan soepel. ?
Huub
ook met ander draad wat te dik is
en het word ook dan soepel. ?
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 dec 2016 00:47 #63772
door Cees
Beantwoord door Cees in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
@ Huub,
Het is onderweg met de stoomboot.
Cees.
P.S: Een stukje draad van een muis lijkt mij wat te stug, maar
je kan het proberen door eerst de plastic buiten mantel te
verwijderen.
Het is onderweg met de stoomboot.
Cees.
P.S: Een stukje draad van een muis lijkt mij wat te stug, maar
je kan het proberen door eerst de plastic buiten mantel te
verwijderen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 dec 2016 00:28 #63771
door Huub
Beantwoord door Huub in topic stukje rond stero pickup arm draad met afgesch matel 30.
Mischien krijg ik 5,decenber een stukje gratis
van de sint ?
Huub
van de sint ?
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.