Skip to main content
Repro onderdelen

MBLE stereo buizenversterker glas-schaal

Meer
22 dec 2015 12:53 #57731 door Ben Dijkman
De MBLE schalen zijn vandaag bij de drukker op gehaald.
Het gaat uiteraard om een kleine oplage.
Belangstellenden kunnen contact opnemen via de site of per P.M


www.bendijkman.nl

Handtekening
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 sep 2015 00:22 - 24 sep 2015 00:23 #55115 door Franc
Hoi Ben,

Ik hou me ook wel aanbevolen voor zo'n glaasje.

Groet Frank
Laatst bewerkt 24 sep 2015 00:23 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 sep 2015 23:23 - 23 sep 2015 23:29 #55114 door Ben Dijkman
Het gaat om het glas uit dit toestel.
Er is 1 iemand die een nieuwe glaasje wil laten maken.
Dan zijn er vast wel meer die ook aan nieuw glaasje zouden kunnen gebruiken.
Ze bladderen nogal makkelijk af zo lijkt het .
Als we dat samen kunnen doen heeft iedereen profijt van de gedeelde aanloopkosten
en hoeft het ook helemaal niet veel te kosten om perfecte nieuwe te maken.
Als er verder geen belangstelling voor is kunnen er geen extra schalen gemaakt worden.
Dat zou te duur worden.



Handtekening
Bijlagen:
Laatst bewerkt 23 sep 2015 23:29 door Ben Dijkman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena