Repro onderdelen
Nieuw rubberen (aandrijf) rollen
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
04 jul 2014 20:18 #44633
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Nieuw rubberen (aandrijf) rollen
Ben , ik heb je een PM gezonden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
04 jul 2014 19:58 - 04 jul 2014 19:59 #44631
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Nieuw rubberen (aandrijf) rollen
Dank je Henk.
Het ziet er niet alleen goed uit.
Het is verbazingwekkend hoe nauwkeurig je met zo'n nieuwe rol weer kunt afstemmen.
Dat is toch echt wel een heel verschil, ook met toestellen waarvan het mechaniek nog prima lijkt te werken.
Dit type rolletje lijkt toch wel universeel te zijn voor Philips toestellen.
We hebben enkele rolletjes op voorraad gemaakt.
Ze passen van zichzelf al mooi strak om de as en dus is lijm o.i.d niet eens nodig.
Voor alle zekerheid kun je nog een heel klein beetje seconden lijm op de uiteinden doen.
Dan moet het op z'n minst de komende 60 jaar wel weer probleemloos werken.
Het rubber is hoogwaardige kwaliteit en bedoeld voor pakkingen voor tussen zeer zware delen.
Het ziet er niet alleen goed uit.
Het is verbazingwekkend hoe nauwkeurig je met zo'n nieuwe rol weer kunt afstemmen.
Dat is toch echt wel een heel verschil, ook met toestellen waarvan het mechaniek nog prima lijkt te werken.
Dit type rolletje lijkt toch wel universeel te zijn voor Philips toestellen.
We hebben enkele rolletjes op voorraad gemaakt.
Ze passen van zichzelf al mooi strak om de as en dus is lijm o.i.d niet eens nodig.
Voor alle zekerheid kun je nog een heel klein beetje seconden lijm op de uiteinden doen.
Dan moet het op z'n minst de komende 60 jaar wel weer probleemloos werken.
Het rubber is hoogwaardige kwaliteit en bedoeld voor pakkingen voor tussen zeer zware delen.
Handtekening
Laatst bewerkt 04 jul 2014 19:59 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
04 jul 2014 17:52 #44625
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Nieuw rubberen (aandrijf) rollen
Fraaie oplossing en ziet er goed uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
04 jul 2014 16:34 - 04 jul 2014 16:41 #44621
door Ben Dijkman
Handtekening
Nieuw rubberen (aandrijf) rollen werd gestart door Ben Dijkman
Heeft u een rubberen rol nodig voor bandrec. of radio en is die nergens meer te vinden ?
dan kunnen wij u verder helpen.
We maken nu ook nieuwe rubberen rollen op originele assen zoals voor de snaar aandrijving op veel philips radio's.
Een rol voor Bandrec of Echo apparaat etc etc kunt u opsturen dan
zetten wij er weer een nieuw rubber op. Dan loopt het weer als nieuw!
Uiteraard met tevredenheids garantie!
voor meer info of contact:
www.bendijkman.nl
dan kunnen wij u verder helpen.
We maken nu ook nieuwe rubberen rollen op originele assen zoals voor de snaar aandrijving op veel philips radio's.
Een rol voor Bandrec of Echo apparaat etc etc kunt u opsturen dan
zetten wij er weer een nieuw rubber op. Dan loopt het weer als nieuw!
Uiteraard met tevredenheids garantie!
voor meer info of contact:
www.bendijkman.nl
Handtekening
Laatst bewerkt 04 jul 2014 16:41 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.