Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Oude liefde roest niet / B7X83A

Meer
31 mei 2021 15:28 #90793 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic Oude liefde roest niet / B7X83A
Wel vreemd: Er stond eerst een heel ander bericht van Huub.
En nu ineens staat er een heel ander verhaal.
Gewijzigd vanwege commentaar? Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd is.

Groeten,
Peter
 

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Robert Gribnau
  • [Robert Gribnau]
Meer
31 mei 2021 14:52 - 31 mei 2021 14:54 #90792 door Robert Gribnau
Beantwoord door Robert Gribnau in topic Oude liefde roest niet / B7X83A
Dag Huub,

OK, dus geen buizen meer voor jou. Ga je dan ook andere forums zoeken?

Groet,
Robert
Laatst bewerkt 31 mei 2021 14:54 door Robert Gribnau.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 mei 2021 09:41 - 31 mei 2021 10:37 #90790 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Oude liefde roest niet / B7X83A
Ja zo lang het een Hoog ohmigen radio,s mag ik wel
 bezit dat ook met zeer goed geluid OTL 
 of een buizen koffer versterker voor de oude plaajes 
Mag niet zo erg uitgangs Trafo,s .of geheel niet 
 Verders vind Ik een buis op,zen best voor de 
water leiding  en gebruik transistor versterkers
 met alles er op een aan en met kwaliteits  geluid
dar voor geen  buizen meer voor mij 
huub
Laatst bewerkt 31 mei 2021 10:37 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mei 2021 20:52 #90789 door Robin
Beantwoord door Robin in topic Oude liefde roest niet / B7X83A
Ik heb eventueel wel interesse in die B7X73A die bij jouw op zolder staat.
Mocht je hem uiteraard weg willen doen,en hij niet in te slechte staat is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mei 2021 20:46 #90788 door Robin
Beantwoord door Robin in topic Oude liefde roest niet / B7X83A
Hoi Pim,

ik heb precies hetzelfde:de oudere HI-Q sets doen mij niet zo veel,de hoogohmige B7X73A of B7X83A 
zou ik nog wel aanschaffen,als ik ze in redelijk nette staat zou tegenkomen.
Jouw exemplaar is wel erg netjes,misschien dat ik die rit ook nog wel had gemaakt voor zoń net exemplaar.
Is die B7X73A die bij jouw op zolder staat,in zoń slechte staat?
Of is hij nog wel het opknappen waard?

Groet,Robin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Hoedendoosch
  • [Hoedendoosch]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 mei 2021 16:58 #90786 door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Oude liefde roest niet / B7X83A
@ Max: dank je wel. Soms moet je geduld én geluk hebben. Ik mis de F9X nog altijd, deze B7X gaat dat zeker een beetje goed maken.

@ Henk: dank, ja zoals ik al schreef oude liefde roest niet, al ben ik niet meer zo van het verzamelen. Ik hoop dat alles goed met je is. De 2811 destijds door Peter en jouw gereviseerd staat hier nog steeds !

@ Bert: dat denk ik ook niet. Ben er blij mee. Het was het ritje waard. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena