Skip to main content
Hi-Q apparatuur

De Philips EL3757 eindelijk bij m'n F9x38a meubel staan

Meer
18 sep 2017 09:30 - 18 sep 2017 09:30 #68689 door Huub
dat soort Mic heb ik ook nog wel
Maar die zitten vaak in een plastic tasje
bij de recorders Mic,s worden niet meer gebruik
De mensen zingen niet meer aan tafel
vroegeren tijden nog wel bvb Halenuja en zo voorts
bij het harmonium
huub
Laatst bewerkt 18 sep 2017 09:30 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Remon303030

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 sep 2017 23:39 - 17 sep 2017 23:43 #68684 door Bert Kn
Remon,
Mooi geheel zo met de microfoon.

Vond het al geweldig dat ik het originele handleiding van het meubel had.
Lijkt me ook best bijzonder of is er bij de andere F9X38A meubels die bekend zijn in Nederland ook de originele handleiding erbij?


Bij de F9X38A meubels die mij bekend zijn zitten de handleidingen er ook bij.
Opvallend is daarbij dat bij de meeste meubels die ik ken en gehad heb dat zo is.
Waarschijnlijk omdat de meubels meestal een opbergruimte hebben er ze daar werden opgeborgen.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 17 sep 2017 23:43 door Bert Kn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Remon303030

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 sep 2017 22:37 - 17 sep 2017 22:39 #68681 door Remon303030
Ja dat kun je wel zeggen Henk.
Ben er zeer blij mee.
En geniet er elke dag van.

Vond het al geweldig dat ik het originele handleiding van het meubel had.
Lijkt me ook best bijzonder of is er bij de andere F9X38A meubels die bekend zijn in Nederland ook de originele handleiding erbij?
Die microfoon zat bij het meubel, alleen miste er de originele chromen 3 poot die eronder hoort.
Maar wilde graag zo'n standaard eronder hebben net zoals bij de Philips EL6030 die ik er al bij had staan.

Mis nu alleen nog zo'n pennetje voor de platenwisselaar en dan is die volgens mij aardig compleet.

En dan nog alleen de stereo weergave voor de platenspeler in orde maken en ik ben een gezegend man.

Gr Remon
Laatst bewerkt 17 sep 2017 22:39 door Remon303030.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 sep 2017 21:27 #68679 door admin
Het geheel wordt steeds completer en mooier.

Henk

Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Remon303030

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 sep 2017 19:06 - 17 sep 2017 19:07 #68677 door Remon303030
Dankzij m'n schoonvader nu de Philips EL3757 microfoon op een mooi zelfgemaakte mat zwarte standaard.
Staat mooi bij de bandrecorder waar de microfoon ook bij hoort die in m'n Philips F9X38A meubel zit.

Bijlagen:
Laatst bewerkt 17 sep 2017 19:07 door Remon303030.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena