- Berichten: 82
Hi-Q apparatuur
Philips F9X38A meubel
- Remon303030
- [Remon303030]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
12 aug 2017 22:59 #68215
door Remon303030
Beantwoord door Remon303030 in topic Philips F9X38A meubel
Koffie staat altijd voor je klaar Bert...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Remon303030
- [Remon303030]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 82
12 aug 2017 22:58 #68214
door Remon303030
Beantwoord door Remon303030 in topic Philips F9X38A meubel
Dank je Frank.
Ben er ook erg blij mee.
In die stereo kast die ik jaren geleden heb overgenomen van m'n schoonvader staat de Erres Sound Project A8000 versterker en heb daar rond om de eettafel 4x Philips 489 speakers op aangesloten en ook nog een Philips 777 platenspeler met gp406 element wat ook geweldig klinkt.
Verder zit er nog een Philips cd202 cd speler in die ik dan weer heb aangesloten op de Philips F9X38A meubel en dat klinkt fantastisch.
Groetjes Remon
Ben er ook erg blij mee.
In die stereo kast die ik jaren geleden heb overgenomen van m'n schoonvader staat de Erres Sound Project A8000 versterker en heb daar rond om de eettafel 4x Philips 489 speakers op aangesloten en ook nog een Philips 777 platenspeler met gp406 element wat ook geweldig klinkt.
Verder zit er nog een Philips cd202 cd speler in die ik dan weer heb aangesloten op de Philips F9X38A meubel en dat klinkt fantastisch.
Groetjes Remon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 aug 2017 22:57 #68213
door bvdkruijt
Beantwoord door bvdkruijt in topic Philips F9X38A meubel
Mooie aanwinst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Remon303030
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 aug 2017 22:44 #68211
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips F9X38A meubel
Ziet er goed uit Remon en mooi onder de grote Philipsen weggewerkt.
Wordt tijd dat ik het meubel bij je kom beluisteren, ben toch wel benieuwd hoe hij volledig gereviseerd ten opzichte van mijn nog niet gereviseerd exemplaar klinkt.
Wordt tijd dat ik het meubel bij je kom beluisteren, ben toch wel benieuwd hoe hij volledig gereviseerd ten opzichte van mijn nog niet gereviseerd exemplaar klinkt.
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Remon303030
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 aug 2017 22:11 - 12 aug 2017 22:12 #68209
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips F9X38A meubel
Dag Remon,
Daar staat die dan, het machtige meubel!
Knusse ruimte heb je daar met leuke items eromheen.
Ziet er goed uit!
Ook mooie onopvallende plek voor de kleine boxjes.
En zo te zien ook een complete eind jaren 70 stereo toren.
Groet Frank
Daar staat die dan, het machtige meubel!
Knusse ruimte heb je daar met leuke items eromheen.
Ziet er goed uit!
Ook mooie onopvallende plek voor de kleine boxjes.
En zo te zien ook een complete eind jaren 70 stereo toren.
Groet Frank
Laatst bewerkt 12 aug 2017 22:12 door Franc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Remon303030
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Remon303030
- [Remon303030]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 82
12 aug 2017 21:25 - 12 aug 2017 21:27 #68208
door Remon303030
Philips F9X38A meubel werd gestart door Remon303030
Hallo,
Een poosje terug heb ik verteld over m'n nieuwe aanwinst de Philips F9X38A meubel.
Alleen moest ik nog aan de hoog ohmige ad3500am zien te komen.
Nu werd ik getipt door Bert Knoop dat hij nog iemand kende genaamd Frank dat die nog 1 zo'n speakertje had liggen en Bert had er zelf ook nog 1.
Dus bij deze: Frank en Bert bedankt voor de juiste speakertjes.
Had de behuizing naar Bert gebracht en die heeft alles voorzien van kabel en ze klinken erg goed bij het meubel.
Hierbij de opstelling van het Philips F9X38A meubel incl. de hoog ohmige ad3500am satelieten.
Een poosje terug heb ik verteld over m'n nieuwe aanwinst de Philips F9X38A meubel.
Alleen moest ik nog aan de hoog ohmige ad3500am zien te komen.
Nu werd ik getipt door Bert Knoop dat hij nog iemand kende genaamd Frank dat die nog 1 zo'n speakertje had liggen en Bert had er zelf ook nog 1.
Dus bij deze: Frank en Bert bedankt voor de juiste speakertjes.
Had de behuizing naar Bert gebracht en die heeft alles voorzien van kabel en ze klinken erg goed bij het meubel.
Hierbij de opstelling van het Philips F9X38A meubel incl. de hoog ohmige ad3500am satelieten.
Laatst bewerkt 12 aug 2017 21:27 door Remon303030.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.