- Berichten: 8947
Hi-Q apparatuur
versterker kast AG9128
20 jul 2017 14:46 #67894
door Huub
Beantwoord door Huub in topic versterker kast AG9128
De C.12 van de PH waarde 10.NF vervangen voor 22.NF is
nog een stuk beter meer rond midde gebied minder hoog
Ja het is mijn expirenteer kist net zo lang als hij naar mijn behoeven klink
zit nu op de goede weg
huub
nog een stuk beter meer rond midde gebied minder hoog
Ja het is mijn expirenteer kist net zo lang als hij naar mijn behoeven klink
zit nu op de goede weg
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 jul 2017 02:07 #67884
door Cees
Beantwoord door Cees in topic versterker kast AG9128
@ Huub, Ja,nu is het een dronken oude man geworden die graag een zoute haring eet.
Heb je het ooit zo zout gegeten? Geen Kruifiaans maar een Huubiaans gezegde:
"Alcoholiseren". Gealcoholiseerde potmeters, ze bestaan echt.
Cees.
Heb je het ooit zo zout gegeten? Geen Kruifiaans maar een Huubiaans gezegde:
"Alcoholiseren". Gealcoholiseerde potmeters, ze bestaan echt.
Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 jul 2017 11:24 - 17 jul 2017 11:28 #67879
door Huub
Beantwoord door Huub in topic versterker kast AG9128
Alles zo als het bij PH hoort
luidspreker gaten open zo als PH fabrieks
maar ook alles standaart ook de C,s en R waardens
gebruik de bij behorende elementen maar ook het
stereo PH 410 dat tot 5.gram toelaat speelt ook goed
kamer sterkte met volumen half open het element is minder hoog
dat is goed toepasselijk voor deze kast . ..
zo is de kast wel mijn ding . de platen speler schokt ook niet met het arm
ik heb alles goed gesmeert en doet ook alles goed vlot .
de tafel heb ik ook goed af geregelt motor loop precies op touren
buizen getest en zo nodig vervangen potmeters ruitelen ook niet
gewoon goed met alcohol spuitje een dag later is dat beter ald dat weer
vervlogen is het word later gewoon beter dan het is merk baar duis
niet zo gou slopen de potmeters .. gewoon alcoholieseren als het niet voldoende helpt
dan zgz kuiken zouten niks mis mee. geen zout haring dus gebruiken
die is voor de tong .
huub
luidspreker gaten open zo als PH fabrieks
maar ook alles standaart ook de C,s en R waardens
gebruik de bij behorende elementen maar ook het
stereo PH 410 dat tot 5.gram toelaat speelt ook goed
kamer sterkte met volumen half open het element is minder hoog
dat is goed toepasselijk voor deze kast . ..
zo is de kast wel mijn ding . de platen speler schokt ook niet met het arm
ik heb alles goed gesmeert en doet ook alles goed vlot .
de tafel heb ik ook goed af geregelt motor loop precies op touren
buizen getest en zo nodig vervangen potmeters ruitelen ook niet
gewoon goed met alcohol spuitje een dag later is dat beter ald dat weer
vervlogen is het word later gewoon beter dan het is merk baar duis
niet zo gou slopen de potmeters .. gewoon alcoholieseren als het niet voldoende helpt
dan zgz kuiken zouten niks mis mee. geen zout haring dus gebruiken
die is voor de tong .
huub
Laatst bewerkt 17 jul 2017 11:28 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 jul 2017 10:55 #67878
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic versterker kast AG9128
Huub,
Maak dan ook even de luidspreker gaten weer open en kijk hoe het dan is
Ik heb wel meer gehoord van de ceramische condensators vervangen door normale condensatoren
Keramisch is meet goor hoog frequent gebied radio gedeelte van een ontvanger.
Maak dan ook even de luidspreker gaten weer open en kijk hoe het dan is
Ik heb wel meer gehoord van de ceramische condensators vervangen door normale condensatoren
Keramisch is meet goor hoog frequent gebied radio gedeelte van een ontvanger.
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 jul 2017 10:38 - 17 jul 2017 10:42 #67877
door Huub
versterker kast AG9128 werd gestart door Huub
Ik heb de koppel conden satoren
in de voorversterker keramich typen C154 10 nf
en de kerr typen C12 10 nf vervangen
voor nieuwe mosterd PH c.s van de zelfde waardens
dat geeft een behoorlijke verbetering voor het midde gebied
veeel minder scherp en vlak mooier ronder geluid
bij bvb de pH versterkers OTL HF 302 zijn deze oo aanwezig de lange Kerr typens
daar omede zijn deze versterkers ook niet aanhoor baar met een 9710 m gebruik
met de filter kasten word het beter .
deze kast gebruikt ook rechtstreeks de luidsprekers zonder filters
het is dan ook ongeremt hoog met alles en dan nog met die kerramich pijpjes
het mooie ronde geluid is dan weg
akkelig voor de oortjes ook en gewoon niet goed gekrijs stemmen
wie dat niet hoort is gewoon doof en zal naar de dokter . helaas
huub
in de voorversterker keramich typen C154 10 nf
en de kerr typen C12 10 nf vervangen
voor nieuwe mosterd PH c.s van de zelfde waardens
dat geeft een behoorlijke verbetering voor het midde gebied
veeel minder scherp en vlak mooier ronder geluid
bij bvb de pH versterkers OTL HF 302 zijn deze oo aanwezig de lange Kerr typens
daar omede zijn deze versterkers ook niet aanhoor baar met een 9710 m gebruik
met de filter kasten word het beter .
deze kast gebruikt ook rechtstreeks de luidsprekers zonder filters
het is dan ook ongeremt hoog met alles en dan nog met die kerramich pijpjes
het mooie ronde geluid is dan weg
akkelig voor de oortjes ook en gewoon niet goed gekrijs stemmen
wie dat niet hoort is gewoon doof en zal naar de dokter . helaas
huub
Laatst bewerkt 17 jul 2017 10:42 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.