- Berichten: 7698
Hi-Q apparatuur
Weer eens iets om me op los te laten.
03 aug 2016 15:12 - 03 aug 2016 15:13 #61803
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Ton,
Het is inderdaad de Philips AG9015.
In tegenstelling tot zijn voorganger de AG9014 beschikt deze naast de 800 Ohm OTL uitgangen ook over instelbare laag ohmige uitgangen, 8 of 16 Ohm.
Bij zijn opvolger de AG9018 in een houten jasje is dat net zo.
Voor de beeldvorming hieronder even de AG9014 en AG9018.
Huub,
In dit geval heb ik enkel de kap en het frontje schoongemaakt nadat ik ze gedemonteerd had.
Het chassis was van zichzelf nog mooi, enkel licht stof verwijderd.
Het is inderdaad de Philips AG9015.
In tegenstelling tot zijn voorganger de AG9014 beschikt deze naast de 800 Ohm OTL uitgangen ook over instelbare laag ohmige uitgangen, 8 of 16 Ohm.
Bij zijn opvolger de AG9018 in een houten jasje is dat net zo.
Voor de beeldvorming hieronder even de AG9014 en AG9018.
Huub,
In dit geval heb ik enkel de kap en het frontje schoongemaakt nadat ik ze gedemonteerd had.
Het chassis was van zichzelf nog mooi, enkel licht stof verwijderd.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 03 aug 2016 15:13 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 aug 2016 09:59 #61799
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Ja dat zier er weer mooi schoon uit
Toch een vraagje Hoe doet men dat
Sopt men het schassis geheel in met een zeep produkt ?
en spuit men er later dan met de water straal in en
word het dan vervolgens droog gefuint ?
hoe zit dat dan met de travo,s en anderen componente
VOL water .
.. 
Huub
Toch een vraagje Hoe doet men dat
Sopt men het schassis geheel in met een zeep produkt ?
en spuit men er later dan met de water straal in en
word het dan vervolgens droog gefuint ?
hoe zit dat dan met de travo,s en anderen componente
VOL water .
.. Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 aug 2016 09:11 #61794
door Tcante
Beantwoord door Tcante in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Google doet het, een AG9015 denk ik, ook leuk schema
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 aug 2016 08:21 #61793
door Tcante
Beantwoord door Tcante in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Ik zie het type niet goed, maar geschikt voor 800 en 8 ohm? Is deze versterker eindtrafo loos?
Misschien kunt u het type vermelden.
Misschien kunt u het type vermelden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 aug 2016 02:37 #61792
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Henk,
Aan de buitenkant was hij in eerste instantie niet zo fraai totdat ik er een schoonmaak beurt met Dasty van de Wibra op los had gelaten.
Het dropwater liep er met stromen vanaf.
De binnenkant daar in tegen was nog super fris nog niets aan gedaan en waarschijnlijk nooit in een rokershol of vochtige ruimte gestaan.
Aan de buitenkant was hij in eerste instantie niet zo fraai totdat ik er een schoonmaak beurt met Dasty van de Wibra op los had gelaten.
Het dropwater liep er met stromen vanaf.
De binnenkant daar in tegen was nog super fris nog niets aan gedaan en waarschijnlijk nooit in een rokershol of vochtige ruimte gestaan.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 aug 2016 20:12 #61783
door hkruis
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Beantwoord door hkruis in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Ziet er fraai uit.
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.