Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Weer eens iets om me op los te laten.

Meer
03 aug 2016 15:12 - 03 aug 2016 15:13 #61803 door Bert Kn
Ton,
Het is inderdaad de Philips AG9015.
In tegenstelling tot zijn voorganger de AG9014 beschikt deze naast de 800 Ohm OTL uitgangen ook over instelbare laag ohmige uitgangen, 8 of 16 Ohm.
Bij zijn opvolger de AG9018 in een houten jasje is dat net zo.

Voor de beeldvorming hieronder even de AG9014 en AG9018.





Huub,
In dit geval heb ik enkel de kap en het frontje schoongemaakt nadat ik ze gedemonteerd had.
Het chassis was van zichzelf nog mooi, enkel licht stof verwijderd.

Mvg.
Bert
Bijlagen:
Laatst bewerkt 03 aug 2016 15:13 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 aug 2016 09:59 #61799 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Weer eens iets om me op los te laten.
Ja dat zier er weer mooi schoon uit
Toch een vraagje Hoe doet men dat
Sopt men het schassis geheel in met een zeep produkt ?
en spuit men er later dan met de water straal in en
word het dan vervolgens droog gefuint ?
hoe zit dat dan met de travo,s en anderen componente
VOL water . :s .. :(
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 aug 2016 09:11 #61794 door Tcante
Google doet het, een AG9015 denk ik, ook leuk schema

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 aug 2016 08:21 #61793 door Tcante
Ik zie het type niet goed, maar geschikt voor 800 en 8 ohm? Is deze versterker eindtrafo loos?
Misschien kunt u het type vermelden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 aug 2016 02:37 #61792 door Bert Kn
Henk,
Aan de buitenkant was hij in eerste instantie niet zo fraai totdat ik er een schoonmaak beurt met Dasty van de Wibra op los had gelaten.
Het dropwater liep er met stromen vanaf.
De binnenkant daar in tegen was nog super fris nog niets aan gedaan en waarschijnlijk nooit in een rokershol of vochtige ruimte gestaan.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 aug 2016 20:12 #61783 door hkruis
Ziet er fraai uit.

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena