Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Eindelijk een Philips ag9000

Meer
03 mei 2016 20:59 - 03 mei 2016 21:15 #60607 door Daan2810
Ik heb eindelijk een philips ag9000 gescoord deze keer heb ik hem gekocht van bert knoop
Hij zei er bij dat de potmeter niet in orde was dat had hij nog even op gelost maar thuis de versterker getest hij klonk super maar de potmeter zat in eens muur vast dus die heb ik ev gesmeerd via de binnen kant bert had de potmeter voorzichig open gemaakt dus ik kon er nog bij na het smeren loopt hij zo soepel als een kogel lager alleen de as van de bas potmeter smeren want die gata erg stroef verder ziet de versterler er netjes uit ik heb nu een philips ag9006 en een ag9000'dus compleet de 9000 gaat draaien op 2 B&W DM320 speakers ben ,benieuwd hoe dat gaat klinken :radioluiste : FYI : :P bert nog heel erg bedankt

Daan2810
Bijlagen:
Laatst bewerkt 03 mei 2016 21:15 door Daan2810.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena