Deze Hitachi discman leek me wel een handig en handzaam spelertje om te gebruiken voor het testen op mijn versterker dingen waar ik regelmatig mee bezig ben.
Om dit spelertje zelf te testen heb ik hem even op zijn oordopjes uitgang op twee Radiola 541 MFB speakers aangesloten, met de bas boost schakelaar op uit.
Nou ik kan jullie zeggen klein maar klinkt :thumbsup: .
Naast de oordopjes uitgang zit er ook nog een line uitgang op en dat is mooi meegenomen voor het doel waarvoor ik hem wil gebruiken.