Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

voor versterker met buizen MD PU

Meer
04 sep 2022 11:06 - 04 sep 2022 11:09 #95557 door Huub
Ik heb nu eens een mono buizen vvst  
voor mijn Philips versterker modern  gezet  stereo  
 voor bvb Mono om zo aller hand mono en ook afspeelberen stereo
Lp.s af te spelen  Maaar de Buizen voorversterker  Geeft een beter 
 geluid  gewoon met het PH GP 400  .bvb de viool is een viool en meer soort instrumenten 
 ook de stem klind beter  ik heb geen buizen vvste Brom  met meer volumen 
 het is gewoon met een ECC 83 mono  
Ik denk toch dat een goede stereo buizen Vst wel kom is op modern spul 
 Transistor is toch  snerpend hoog  ja de hogen tonen sterk vermindren dat kan 
 maar men neemt ook de rest mee  Het is een groot verschil Buizen vvst of transistor  Toch
voor eind gedeelte vind ik modern wel goed  
huub
 
Laatst bewerkt 04 sep 2022 11:09 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena