Ik heb nu eens een mono buizen vvst
voor mijn Philips versterker modern gezet stereo
voor bvb Mono om zo aller hand mono en ook afspeelberen stereo
Lp.s af te spelen Maaar de Buizen voorversterker Geeft een beter
geluid gewoon met het PH GP 400 .bvb de viool is een viool en meer soort instrumenten
ook de stem klind beter ik heb geen buizen vvste Brom met meer volumen
het is gewoon met een ECC 83 mono
Ik denk toch dat een goede stereo buizen Vst wel kom is op modern spul
Transistor is toch snerpend hoog ja de hogen tonen sterk vermindren dat kan
maar men neemt ook de rest mee Het is een groot verschil Buizen vvst of transistor Toch
voor eind gedeelte vind ik modern wel goed
huub