- Berichten: 128
Radio's van 1970 tot heden
ITT Schaub Lorenz 10752030271
- adrie franse
- [adrie franse]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
23 sep 2018 09:33 #73471
door adrie franse
Beantwoord door adrie franse in topic ITT Schaub Lorenz 10752030271
Wat die lijm betreft. Mijn foto is van voor de reparatie. Bisonkit is te agressief denk ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
22 sep 2018 19:09 - 22 sep 2018 19:21 #73467
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic ITT Schaub Lorenz 10752030271
Mooi klinkende Portables, de Polo in "militaire stijl " werden in 76/77 ook verkocht bij de Tandy winkels in Nederland .
Met als topmodel de Touring 104, (deze zoek ik nog steeds
als ex Tandy Td'er)
Met als topmodel de Touring 104, (deze zoek ik nog steeds
Cees- pa1dba
Laatst bewerkt 22 sep 2018 19:21 door Cees PA1DBA.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 sep 2018 18:37 - 22 sep 2018 18:38 #73466
door Huub
Beantwoord door Huub in topic ITT Schaub Lorenz 10752030271
mooi radio draagbaar goed merk ook
Nooit laten staan voor 2.E
ik zie niks van de lijm op de schaal
dus gewoon zo laten dan
Nu nog de VW polo dan ben je compleet ook
Huub
Nooit laten staan voor 2.E
ik zie niks van de lijm op de schaal
dus gewoon zo laten dan
Nu nog de VW polo dan ben je compleet ook
Huub
Laatst bewerkt 22 sep 2018 18:38 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: adrie franse
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- adrie franse
- [adrie franse]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 128
22 sep 2018 16:53 #73465
door adrie franse
ITT Schaub Lorenz 10752030271 werd gestart door adrie franse
Af en toe loop je tegen een radiootje aan in een tweedehandswinkel die je niet kunt laten staan terwijl je jezelf hebt beloofd dat je er al genoeg hebt. En als de prijs dan maar 2 euro is omdat de zenderzoeker niet kan worden verdraaid ( dat stond op het label) en je kunt al raden dat dan het koord binnenin los ligt dan is de koop snel gedaan.
Gisteren gekocht en schoongemaakt. Vandaag de manual gevonden op het web en daarin staat zelf hoe je het koord moet omleggen. Het koord was nog heel en goed er was alleen een wieltje waar het langsloopt losgeraakt. Inmiddels de boel weer dicht en hij speelt als een zonnetje. Vast een radio voor de slaapkamer geweest want hij ziet er prima uit voor een radio van 1976.
Wat ik niet had moeten doen is de schaal vastlijmen. Nu komt er lijm door de letters van de stations heen.
Als er nog iemand is die er eendergelijke schaal heeft en weg wilt doen ....ik zoek er nog een. Of misschien weet je een adres voor me? Groet Adrie
Gisteren gekocht en schoongemaakt. Vandaag de manual gevonden op het web en daarin staat zelf hoe je het koord moet omleggen. Het koord was nog heel en goed er was alleen een wieltje waar het langsloopt losgeraakt. Inmiddels de boel weer dicht en hij speelt als een zonnetje. Vast een radio voor de slaapkamer geweest want hij ziet er prima uit voor een radio van 1976.
Wat ik niet had moeten doen is de schaal vastlijmen. Nu komt er lijm door de letters van de stations heen.
Als er nog iemand is die er eendergelijke schaal heeft en weg wilt doen ....ik zoek er nog een. Of misschien weet je een adres voor me? Groet Adrie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.