- Berichten: 8947
Radio's van 1970 tot heden
Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
03 feb 2017 09:37 #64950
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
Ja zo is het mooi gedaan .
Voor bepaald gebruik voor radio,s bevalt het mij goed
soms is het niet zo nodig met ander kristal elementen
Maar het TX 88 van ronette is het wel aangebracht ..
op vooral PH biamply radio,s .en anderen
duitsen radio,s zijn ook vaak boemelig bvb de greatz melodia.
op versterkers heb ik het niet uitgeprobeert
Dan is het mischien niet nodig
Huub
Voor bepaald gebruik voor radio,s bevalt het mij goed
soms is het niet zo nodig met ander kristal elementen
Maar het TX 88 van ronette is het wel aangebracht ..
op vooral PH biamply radio,s .en anderen
duitsen radio,s zijn ook vaak boemelig bvb de greatz melodia.
op versterkers heb ik het niet uitgeprobeert
Dan is het mischien niet nodig
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
03 feb 2017 08:43 #64949
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 feb 2017 19:57 #64936
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
Je heeft gelijk heb een nul meer over het hooft gezien
Huub
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
02 feb 2017 19:47 #64935
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
Huub, heb de foto opgeslagen en toen vergroot, kreeg toen zo'n Digitenne blokkendoos !
maar nu met je uitleg is het duidelijk, Bedankt !
wat ik nog net kan lezen is die C naar hoogpot 0,0005U dat is 500pf toch in plaats van 5 nf ?
maar nu met je uitleg is het duidelijk, Bedankt !
wat ik nog net kan lezen is die C naar hoogpot 0,0005U dat is 500pf toch in plaats van 5 nf ?
Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 feb 2017 19:05 #64934
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
Twee potm van 0,5Meg.lin en een goed kastje .deze is van sloop telefunken destijds
een C van 5 NF pu naar de loper Hoog potm midde lip
twee C,s van 0,01 uf. pu in
twee weerst .een 300K en een 400K. de.. 400K aan massa
voor de 400 K heb ik 390 plus 10 k gebruikt serie
voor de 300 K270 plus 33.K serie
omede ik de juiste weerstanden niet bezit
Maar standard wardens
Dat is het
groter schrollen dat gaat niet met de Foto ?
Huub
een C van 5 NF pu naar de loper Hoog potm midde lip
twee C,s van 0,01 uf. pu in
twee weerst .een 300K en een 400K. de.. 400K aan massa
voor de 400 K heb ik 390 plus 10 k gebruikt serie
voor de 300 K270 plus 33.K serie
omede ik de juiste weerstanden niet bezit
Maar standard wardens
Dat is het
groter schrollen dat gaat niet met de Foto ?
Huub
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
02 feb 2017 17:17 #64933
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Aanpassingsregelkastje voor kristalelementen (regelbaar)
Handig kastje Huub,
helaas kan ik de waarden niet lezen, maar vindt het al top dat je foto's plaatst !
helaas kan ik de waarden niet lezen, maar vindt het al top dat je foto's plaatst !
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.