- Berichten: 7698
Radio's van 1970 tot heden
PH-AG9006
- Rudie2013
- [Rudie2013]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
31 mei 2016 21:39 #60940
door Rudie2013
Beantwoord door Rudie2013 in topic PH-AG9006
Heren bedankt, ga een dummy maken. Misschien voor de nabije toekomst een platenspeler overwegen. Maar dan krijg je weer de zoektocht, Welke.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
31 mei 2016 20:39 #60939
door Bert Kn
Als je de EF86 in de MD trap vervangt door een E80F is het helemaal feest, een wereld van verschil.
Mvg.
Bert
Verder is de MD trap bij deze versterker best goed, dus waarom niet uitbreiden met een leuke platenspeler?
Als je de EF86 in de MD trap vervangt door een E80F is het helemaal feest, een wereld van verschil.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
31 mei 2016 20:33 #60938
door Franc
Die brom bij open ingang is een teken dat de MD trap werkt.
Maar bij niet gebruik beter even een dummy tulpje insteken.
Verder is de MD trap bij deze versterker best goed, dus waarom niet uitbreiden met een leuke platenspeler?
Groet Frank
Maar bij niet gebruik beter even een dummy tulpje insteken.
Verder is de MD trap bij deze versterker best goed, dus waarom niet uitbreiden met een leuke platenspeler?
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudie2013
- [Rudie2013]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
31 mei 2016 20:06 #60937
door Rudie2013
PH-AG9006 werd gestart door Rudie2013
Nog maar weer eens een vraagje over de AG9006. Ik gebruik eigenlijk alleen de rechte=R ingang voor een CD-speler of een BT aansluiting. De ingang voor de MD platenspeler gebruik ik niet.
Als ik echter de volumeregalaar naar de PU-ingang draai krijg ik een forse brom, waarschijnlijk doordat de ingang open ligt.
Vraag 1; Is dit normaal en gebruikelijk?
Vraag 2; mag ik de ingang kortsluiten met een dummy connector?
Vraag 3; Of ligt het in de versterker en zit er iets niet goed?.
Op de rechte ingang is geen enkele brom waarneembaar
Alvast bedankt voor het meedenken.
Als ik echter de volumeregalaar naar de PU-ingang draai krijg ik een forse brom, waarschijnlijk doordat de ingang open ligt.
Vraag 1; Is dit normaal en gebruikelijk?
Vraag 2; mag ik de ingang kortsluiten met een dummy connector?
Vraag 3; Of ligt het in de versterker en zit er iets niet goed?.
Op de rechte ingang is geen enkele brom waarneembaar
Alvast bedankt voor het meedenken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.