Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

PH-AG9006

Meer
31 mei 2016 23:53 #60941 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic PH-AG9006
Ruud,
Keuze genoeg wat dat betreft.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rudie2013
  • [Rudie2013]
  • Onderwerp Auteur
Meer
31 mei 2016 21:39 #60940 door Rudie2013
Beantwoord door Rudie2013 in topic PH-AG9006
Heren bedankt, ga een dummy maken. Misschien voor de nabije toekomst een platenspeler overwegen. Maar dan krijg je weer de zoektocht, Welke.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 mei 2016 20:39 #60939 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic PH-AG9006

Verder is de MD trap bij deze versterker best goed, dus waarom niet uitbreiden met een leuke platenspeler?


Als je de EF86 in de MD trap vervangt door een E80F is het helemaal feest, een wereld van verschil.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 mei 2016 20:33 #60938 door Franc
Beantwoord door Franc in topic PH-AG9006
Die brom bij open ingang is een teken dat de MD trap werkt.
Maar bij niet gebruik beter even een dummy tulpje insteken.

Verder is de MD trap bij deze versterker best goed, dus waarom niet uitbreiden met een leuke platenspeler?

Groet Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rudie2013
  • [Rudie2013]
  • Onderwerp Auteur
Meer
31 mei 2016 20:06 #60937 door Rudie2013
PH-AG9006 werd gestart door Rudie2013
Nog maar weer eens een vraagje over de AG9006. Ik gebruik eigenlijk alleen de rechte=R ingang voor een CD-speler of een BT aansluiting. De ingang voor de MD platenspeler gebruik ik niet.

Als ik echter de volumeregalaar naar de PU-ingang draai krijg ik een forse brom, waarschijnlijk doordat de ingang open ligt.
Vraag 1; Is dit normaal en gebruikelijk?
Vraag 2; mag ik de ingang kortsluiten met een dummy connector?
Vraag 3; Of ligt het in de versterker en zit er iets niet goed?.

Op de rechte ingang is geen enkele brom waarneembaar

Alvast bedankt voor het meedenken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena