- Berichten: 834
Radio's van 1970 tot heden
SABA afstandsbed. RS 18 ook werkend in Radio Freiberg 14 ?
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
20 mei 2016 23:48 - 21 mei 2016 00:00 #60810
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic SABA afstandsbed. RS 18 ook werkend in Radio Freiberg 14 ?
tja ...wat nu...doorverkopen maar weer. Zie wel dat de pinplaatsen in getal en plaats overeenkomen. Wellicht werken sommige functies anders. Is geen punt voor me. volume en afstemming zij t belangrijkst voor de toekomstige bezitters.
de receiver heeft geen MG FM knop op de afstandsbed. De Spraak muziek knop van de RS125 wordt een balansknop.in RS18. Rest van de knoppen werk met zelfde functies vermoed ik .
Ik waag de gok maar en verkoop m anders weer.
de receiver heeft geen MG FM knop op de afstandsbed. De Spraak muziek knop van de RS125 wordt een balansknop.in RS18. Rest van de knoppen werk met zelfde functies vermoed ik .
Ik waag de gok maar en verkoop m anders weer.
Laatst bewerkt 21 mei 2016 00:00 door aan-pierre.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 mei 2016 22:53 - 20 mei 2016 22:55 #60808
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic SABA afstandsbed. RS 18 ook werkend in Radio Freiberg 14?
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 20 mei 2016 22:55 door PE9ZZ.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 834
20 mei 2016 22:46 - 20 mei 2016 22:58 #60807
door aan-pierre
Beste vrienden.....het gevarenteken staat voor de haast waarin ik een antwoord nodig heb. Anders ben ik te laat .
Draad afstandsbedieningen ( Telekommanders genaamd in het duits) voor buizenradios /receivers zijn zeldzaam en kostbaar. En snel verdwenen op de ad's
Ik wil een voor de SABA HIF-I STUDIO FREIBERG bedoelde telekommander gebruiken voor een Saba Freiburg 14.
Vraag is of dat lukt...Ik kan nergens echt goede fotos vinden om de aansluitingen te vergelijken.
Ik zie achterop de radios Freiberg 100,11, 12 ,125 ronde gaten voor de aansluitdozen . Terwijl de stekker van de afstandbediening van de hifi studio Freiberg receiver rechte pennen heeft.!!!
Welke telekommander passt nou in de Freiburg 14? Een ander type dan de RS 18 ?? Of toch beide apparaten ( radio en receiver ) geschikt voor dit model?
SABA afstandsbed. RS 18 ook werkend in Radio Freiberg 14 ? werd gestart door aan-pierre
Beste vrienden.....het gevarenteken staat voor de haast waarin ik een antwoord nodig heb. Anders ben ik te laat .
Draad afstandsbedieningen ( Telekommanders genaamd in het duits) voor buizenradios /receivers zijn zeldzaam en kostbaar. En snel verdwenen op de ad's
Ik wil een voor de SABA HIF-I STUDIO FREIBERG bedoelde telekommander gebruiken voor een Saba Freiburg 14.
Vraag is of dat lukt...Ik kan nergens echt goede fotos vinden om de aansluitingen te vergelijken.
Ik zie achterop de radios Freiberg 100,11, 12 ,125 ronde gaten voor de aansluitdozen . Terwijl de stekker van de afstandbediening van de hifi studio Freiberg receiver rechte pennen heeft.!!!
Welke telekommander passt nou in de Freiburg 14? Een ander type dan de RS 18 ?? Of toch beide apparaten ( radio en receiver ) geschikt voor dit model?
Laatst bewerkt 20 mei 2016 22:58 door aan-pierre.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.