- Berichten: 8947
Radio's van 1970 tot heden
buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling .
03 sep 2015 17:22 - 03 sep 2015 17:25 #54600
door Huub
Beantwoord door Huub in topic buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling .
cees dat kan ik niks van zien de oude potmeter
oude soldeer fabrieks gemaakt . maar het werkt goed verders
He C op de midde kontakt de draden gaan naar de zelfde plaatsen
Maar goed hij klint heel goed gebruik ook deze veel met
Het orcienelen kantel elementen . houten dexel spieker .
Wel heb ik er een indruk schakelaar intre van boven ingemaakt
om anderen tafels aan te sluiten . bvb philips wisselaar
De intre schakels de ingebouwde tafel af met indrukken van de banaan stekker
Zo kan ik er dan ook meer mee doen ..
Ik let wel altijd op de LS polarisatie dat geef ik een klein rood stipje
De plus zit aan de lange hout kant links
Bij die lee gebruikt daar zit de plus aan de onderkant intre .LS
De basse zijn beter .en minder schil hoog
Huub
oude soldeer fabrieks gemaakt . maar het werkt goed verders
He C op de midde kontakt de draden gaan naar de zelfde plaatsen
Maar goed hij klint heel goed gebruik ook deze veel met
Het orcienelen kantel elementen . houten dexel spieker .
Wel heb ik er een indruk schakelaar intre van boven ingemaakt
om anderen tafels aan te sluiten . bvb philips wisselaar
De intre schakels de ingebouwde tafel af met indrukken van de banaan stekker
Zo kan ik er dan ook meer mee doen ..
Ik let wel altijd op de LS polarisatie dat geef ik een klein rood stipje
De plus zit aan de lange hout kant links
Bij die lee gebruikt daar zit de plus aan de onderkant intre .LS
De basse zijn beter .en minder schil hoog
Huub
Laatst bewerkt 03 sep 2015 17:25 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 sep 2015 15:32 #54597
door Cees
Beantwoord door Cees in topic buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling .
@ Huub,
De potmeter ooit een keer verkeerd om aangesloten, tijdens vervanging?
Cees.
De potmeter ooit een keer verkeerd om aangesloten, tijdens vervanging?
Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 sep 2015 15:10 #54596
door Lee
Beantwoord door Lee in topic buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling .
Hoi Huub,
Ik heb deze koffer zelf ook op een groepswoning staan maar eigenlijk nooit op de draairichting van de toonregeling gelet.
Wel weet ik dat er een prima geluidje uitkomt.
Lee
Ik heb deze koffer zelf ook op een groepswoning staan maar eigenlijk nooit op de draairichting van de toonregeling gelet.
Wel weet ik dat er een prima geluidje uitkomt.
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 sep 2015 11:36 - 03 sep 2015 11:58 #54588
door Huub
Beantwoord door Huub in topic buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling .
Ik zal schema opzoeken
De koffer mankeerde niks dat ik hem
bezit . alleen de c,s vervangen .
heb de koffer al een tijde in gebruik.
Ik heb schema gezien het zit toch goed
Er zijn twee schema,s 54/55 bj
Huub
De koffer mankeerde niks dat ik hem
bezit . alleen de c,s vervangen .
heb de koffer al een tijde in gebruik.
Ik heb schema gezien het zit toch goed
Er zijn twee schema,s 54/55 bj
Huub
Laatst bewerkt 03 sep 2015 11:58 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Minder
Meer
03 sep 2015 11:18 #54587
door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling .
Huub,
Dat zou je toch aan het schema af kunnen lezen, hoe het hoort te zitten. Heb je het apparaat al open gehad, moet je toch ook wel wat kunnen zien.
Dat zou je toch aan het schema af kunnen lezen, hoe het hoort te zitten. Heb je het apparaat al open gehad, moet je toch ook wel wat kunnen zien.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 sep 2015 11:05 - 03 sep 2015 11:07 #54586
door Huub
buizen versterker koffer philips AG 9102 .toonregeling . werd gestart door Huub
Ik heb een vraag
Heeft iemand deze koffer speler Type AG 9102
Wat mij opvalt dat is dat bij mijn koffer de toonregelaar
Voor minder hoog anders omwerkt deze werkt .rechts om Dof
Links om hoger geluid . klopt dat of is dat bij mij eenFabrieks foutje ?
Ik ben meest al gewent dat anders om gebruiks bvb met radio,s en
PA versterkers en meer zo . bvb hoger rechts om doffer lings om de hoger knop
overgens zit er in deze koffer redelijk goed geluid
Huub.
Heeft iemand deze koffer speler Type AG 9102
Wat mij opvalt dat is dat bij mijn koffer de toonregelaar
Voor minder hoog anders omwerkt deze werkt .rechts om Dof
Links om hoger geluid . klopt dat of is dat bij mij eenFabrieks foutje ?
Ik ben meest al gewent dat anders om gebruiks bvb met radio,s en
PA versterkers en meer zo . bvb hoger rechts om doffer lings om de hoger knop
overgens zit er in deze koffer redelijk goed geluid
Huub.
Laatst bewerkt 03 sep 2015 11:07 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.