- Berichten: 4349
Radio's van 1970 tot heden
Weer een nieuwe op de werktafel
28 jun 2015 01:32 #53249
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Als ie klaar is dan zal die zeker beter gaan klinken.
Gr Cees.
Gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jun 2015 20:19 - 26 jun 2015 20:20 #53235
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Weer een historisch stuk erfgoed op de werkbank. Klinkt dat beter?
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 26 jun 2015 20:20 door admin.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jun 2015 10:32 #53231
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Mooie machine, ik meen mij te herinneren dat deze ook in het onderwijs werd gebruikt.
Een kennis van mij heeft mij een dergelijk exemplaar maar in een andere behuizing aangeboden.
Lee
Een kennis van mij heeft mij een dergelijk exemplaar maar in een andere behuizing aangeboden.
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jun 2015 00:25 #53229
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Ja nieuw, maar geen probleem. De fabrieksgarantie is nog niet verlopen.
Gr Cees.
Gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudie2013
- [Rudie2013]
-
Minder
Meer
25 jun 2015 23:07 #53228
door Rudie2013
Beantwoord door Rudie2013 in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Is dat niet een LAB52 van Lenco, maar dan in een andere koffer en versterker??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jun 2015 23:02 #53227
door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Een Nieuwe En Nu al kapot :lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.