Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

Weer een nieuwe op de werktafel

Meer
28 jun 2015 01:32 #53249 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Als ie klaar is dan zal die zeker beter gaan klinken.
Gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2015 20:19 - 26 jun 2015 20:20 #53235 door admin
Beantwoord door admin in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Weer een historisch stuk erfgoed op de werkbank. Klinkt dat beter? :)

Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 26 jun 2015 20:20 door admin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2015 10:32 #53231 door Lee
Beantwoord door Lee in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Mooie machine, ik meen mij te herinneren dat deze ook in het onderwijs werd gebruikt.
Een kennis van mij heeft mij een dergelijk exemplaar maar in een andere behuizing aangeboden.

Lee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2015 00:25 #53229 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Ja nieuw, maar geen probleem. De fabrieksgarantie is nog niet verlopen.
Gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rudie2013
  • [Rudie2013]
Meer
25 jun 2015 23:07 #53228 door Rudie2013
Beantwoord door Rudie2013 in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Is dat niet een LAB52 van Lenco, maar dan in een andere koffer en versterker??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
25 jun 2015 23:02 #53227 door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Weer een nieuwe op de werktafel
Een Nieuwe En Nu al kapot :lol:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena