- Berichten: 3849
Radio's van 1970 tot heden
Lavayette Comstat 35 CB ontvanger
27 okt 2014 14:45 #47553
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Lavayette Comstat 35 CB ontvanger
Ziet er netjes uit, die buizenbak. Grappig ding ook. Met frequency synthesizer.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
27 okt 2014 12:49 #47550
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Lavayette Comstat 35 CB ontvanger
Is geen gezeur hoor, doordat ze inderdaad de neiging hadden om er uit te vallen, heb ik er een schaaldraadje overheen gespannen met 1 veertje. helaas geen foto van gemaakt en de kast zit weer dicht
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
27 okt 2014 12:24 - 27 okt 2014 12:25 #47548
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Lavayette Comstat 35 CB ontvanger
Het is natuurlijk gezeur van een perfectionist.....
Maar ik zou die Xtalletjes definitief beletten om er ooit nog uit te vallen. Bijvoorbeeld met een stripje pertinax plat over de koppen van alle Xtalletjes. Gaatjes aan de einden en in de strip met houdertjes, 2 spiraalveertjes inhaken
Min of meer zoals dat met buizen ook nogal 's gedaan werd
Maar ik zou die Xtalletjes definitief beletten om er ooit nog uit te vallen. Bijvoorbeeld met een stripje pertinax plat over de koppen van alle Xtalletjes. Gaatjes aan de einden en in de strip met houdertjes, 2 spiraalveertjes inhaken
Min of meer zoals dat met buizen ook nogal 's gedaan werd
Laatst bewerkt 27 okt 2014 12:25 door Ouwe Schipper.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
- Offline
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
- Berichten: 468
27 okt 2014 09:02 #47542
door Jeroen Landman
Beantwoord door Jeroen Landman in topic Lavayette Comstat 35 CB ontvanger
Môge Henk,
Dat is nu letterlijk een "buizenbakkie" :lol:
Jeroen
Dat is nu letterlijk een "buizenbakkie" :lol:
Jeroen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
27 okt 2014 08:47 #47541
door hkruis
Lavayette Comstat 35 CB ontvanger werd gestart door hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.