Radio's van 1970 tot heden
Braun cockpit 260SK
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
09 sep 2014 18:32 #46472
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Braun cockpit 260SK
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 sep 2014 18:23 #46471
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Braun cockpit 260SK
Fijn om te lezen dat het goed met hem gaat 
:thumbsup: :thumbsup:
:thumbsup: :thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
09 sep 2014 18:19 #46470
door hkruis
Braun cockpit 260SK werd gestart door hkruis
In de werkplaats een Braun Cockpit 260SK voor revisie. Deze was eigenlijk al gereed. Echter door het maken van een lijm foutje op de acrylaat schaalplaat om de uitgebroken stereo indicator te herstellen lag het even stil. Dank zij Lee kom ik aan een 2e cockpit komen en is de schaal over gezet. Van deze 2e zijn de eindtransistoren pootjes door corrosie op sommige afgebroken. Maar dat komt ook weer in orde.
De Braun cockpit is een radio-platenspeler combinatie met een fraai design en stamt uit 1972. Er is een forse revisie op de eindversterkers uitgevoerd. Schaaldraad vervangen en lampjes vernieuwd. De platenspeler heeft een nieuw element en naald gekregen. Met een aantal Philipsboxen speelt de combinatie zeer goed. Als test een Buddy Holly singel die ik voorlopig even in de kast verstopt heb.
De Braun cockpit is een radio-platenspeler combinatie met een fraai design en stamt uit 1972. Er is een forse revisie op de eindversterkers uitgevoerd. Schaaldraad vervangen en lampjes vernieuwd. De platenspeler heeft een nieuw element en naald gekregen. Met een aantal Philipsboxen speelt de combinatie zeer goed. Als test een Buddy Holly singel die ik voorlopig even in de kast verstopt heb.
Bijlage IMG_1296.jpg niet gevonden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.