- Berichten: 7698
Radio's van 1970 tot heden
Braun Cocpit
28 jul 2014 19:24 #45319
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Braun Cocpit
Als Lee er geen heeft kun je deze zover ik weet ook gebruiken.
www.jukebox-revival.eu/staging/shure-n-75.html
www.jukebox-revival.eu/staging/shure-n-75.html
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jul 2014 18:55 #45318
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Braun Cocpit
Henk,
Ik zal morgenochtend meteen even voor je kijken
Lee
Ik zal morgenochtend meteen even voor je kijken
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jul 2014 18:48 #45317
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Braun Cocpit
Even Google geraadpleegd, het element is kennelijk gewoon een M75 en het type van de naald de ND71, bedoeld voor een naalddruk van 1-3 gram. De naald van de M75 is dus gewoon bruikbaar, zoals eerder aangegeven.
Ik kwam zelfs de naald tegen op Ebay en daar werd een opsomming gegeven van elementen waar deze naald geschikt voor was, o.a. de M75.
Dat is een standaard naald en makkelijk verkrijgbaar.
Groeten,
Peter
Ik kwam zelfs de naald tegen op Ebay en daar werd een opsomming gegeven van elementen waar deze naald geschikt voor was, o.a. de M75.
Dat is een standaard naald en makkelijk verkrijgbaar.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
28 jul 2014 18:36 - 28 jul 2014 19:20 #45316
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Braun Cocpit
Rene bedankt,
kun je M75 nog even toelichten. Ben een leek op het gebied van naalden en elementen.
Niels, is dat ook duidelijk.
Henk
kun je M75 nog even toelichten. Ben een leek op het gebied van naalden en elementen.
Niels, is dat ook duidelijk.
Henk
Laatst bewerkt 28 jul 2014 19:20 door hkruis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jul 2014 18:36 #45315
door Niels
Hoi Henk,
Geen "8" maar een hoofdletter B.
Succes,
Niels
Niels
Beantwoord door Niels in topic Braun Cocpit
hkruis schreef : ..........mij een Shure N8 71, klopt dit of moet het een NB 71 zijn. ....
Hoi Henk,
Geen "8" maar een hoofdletter B.
Succes,
Niels
Niels
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jul 2014 17:48 #45308
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Braun Cocpit
Henk
Een naald van de M75 past ook in het element
Grt. René
Een naald van de M75 past ook in het element
Grt. René
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.