Radio's van 1970 tot heden
Discomatic
Minder
Meer
07 sep 2013 19:49 - 07 sep 2013 19:52 #35847
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Discomatic
Hoi Bert dit is een leuke machine
komt nog een goed geluid vanaf
heb hem zelf ook komt ook bij Herman vandaan
daarna naar Peter die heeft een andere en ik heb een ruil deal gedaan
zodoende heb ik er ook één
alleen moet ik andere bladveertjes hebben van mij wat te stug
wat bij het afspelen aan de andere zijde van de plaat niet goed gaat plaat blijft dan hangen
zal daar nog wat op moeten verzinnen
het apparaat kan ook op een buizen versterker en dat gaat ook goed
hier even een voorbeeld van youtube dit model heb ik model EL-POR
het grappige is als je de snaar op het voorste wieltje zet gaat de discomatic 33 toeren draaien
heb ik eens geprobeert met een 33 toeren single
camera batterij leeg
Succes met de restauratie
Grt René Daemen
komt nog een goed geluid vanaf
heb hem zelf ook komt ook bij Herman vandaan
daarna naar Peter die heeft een andere en ik heb een ruil deal gedaan
zodoende heb ik er ook één
alleen moet ik andere bladveertjes hebben van mij wat te stug
wat bij het afspelen aan de andere zijde van de plaat niet goed gaat plaat blijft dan hangen
zal daar nog wat op moeten verzinnen
het apparaat kan ook op een buizen versterker en dat gaat ook goed
hier even een voorbeeld van youtube dit model heb ik model EL-POR
het grappige is als je de snaar op het voorste wieltje zet gaat de discomatic 33 toeren draaien
heb ik eens geprobeert met een 33 toeren single
camera batterij leeg
Succes met de restauratie
Grt René Daemen
René Daemen
Laatst bewerkt 07 sep 2013 19:52 door Rene Daemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 sep 2013 23:28 #35768
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Discomatic
Ja, leuk project om tijdens de lange koude winteravonden mee bezig te zijn.
Vr gr Cees.
Vr gr Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 sep 2013 22:59 - 05 sep 2013 23:00 #35766
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Discomatic werd gestart door Bert Kn
Vandaag kreeg ik tijdens mijn bezoek aan Herman zie bericht
www.buizenradioclub.nl/forum/zelfbouw/20...bardons-en-meer.html
een discomatic.
Herman had hem destijds incompleet maar heeft al de missende delen daarvan erbij laten maken en vergaard zodat hij weer compleet is tot het element toe.
Als jukebox freak voor mij een projectje waar ik de komende winter mee aan de slag ga.
Herman had hem destijds incompleet maar heeft al de missende delen daarvan erbij laten maken en vergaard zodat hij weer compleet is tot het element toe.
Als jukebox freak voor mij een projectje waar ik de komende winter mee aan de slag ga.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 05 sep 2013 23:00 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.