Radio's van 1950 tot 1970
Nieuw afstemoog geeft niet de volledige uitslag weer Philips B8x72a/54
10 mei 2023 10:47 #97222
door Joh8552
Beantwoord door Joh8552 in topic Nieuw afstemoog geeft niet de volledige uitslag weer Philips B8x72a/54
Bedankt Huub zal het proberen.
Gr.Johan.
Gr.Johan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 mei 2023 09:15 #97221
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Nieuw afstemoog geeft niet de volledige uitslag weer Philips B8x72a/54
Er zit meest al een weerstanjdje 470 K.vernieuw dat eens
over de oog voet
over de oog voet
10 mei 2023 08:53 #97220
door Joh8552
Goedemorgen.
Ik ben sinds kort lid en ik heb een klein probleem:"Nieuw afstemoog geeft niet de volledige uitslag weer Philips B8x72a/54"
het is natuurlijk veel mooier als er een volledige uitslag is, daarom deze vraag.
Ik heb ook al een ander nieuw afstemoog geprobeerd, echter het zelfde;ruil ik deze radio om met een andere buizenradio op het zelfde provider signaal,dan slaat hij wel helemaal uit Iemand een idee?
Mvrgr.Johan.
Ik ben sinds kort lid en ik heb een klein probleem:"Nieuw afstemoog geeft niet de volledige uitslag weer Philips B8x72a/54"
het is natuurlijk veel mooier als er een volledige uitslag is, daarom deze vraag.
Ik heb ook al een ander nieuw afstemoog geprobeerd, echter het zelfde;ruil ik deze radio om met een andere buizenradio op het zelfde provider signaal,dan slaat hij wel helemaal uit Iemand een idee?
Mvrgr.Johan.