Skip to main content
Radio's van 1950 tot 1970

Philips 930A

• Marc
  • [Marc]
  • Onderwerp Auteur
Meer
24 nov 2015 20:31 #56899 door Marc
Beantwoord door Marc in topic Philips 930A
Jammer dat niemand onderdelen heeft mag ook een chassis zijn wat opgeknapt moet worden .
Soms denk ik wel eens waarom lever ik soms spullen via een prive bericht ik denk dat ik daar ook maar eens mee ga stoppen .
Jammer jammer jammer
Ik vraag mij dan wel eens af of het altijd van 1 kant moet komen of hoe zit dit nu .
Pas nog iemand geholpen aan een paar Buizen die uit mijn verzameling kwamen maar ik heb zoiets van alsik iemand kan helpen dan doe ik dat gewoon omdat ik graag zie dat iemand zijn/haar hobby kan voort zetten .

Mocht er iemand zijn die toch nog ergens afstand van en Kan doen en ook WIL doen graag hoeft niet voor niet uiteraard . whisling tv kijken :thumbsup:

Mvgr radio groet Marc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marc
  • [Marc]
  • Onderwerp Auteur
Meer
23 nov 2015 21:04 #56862 door Marc
Philips 930A werd gestart door Marc
Goedenavond ,

Sinds enige dagen maar eens druk geweest met de toestellen die uit elkaar liggen weer eens op te bouwen en dit keer is het een 930A .
Alles werkt gelukkig weer alleen mis ik een zenderschaal wie o wie kan mij deze leveren tegen vergoeding uiteraard .
Verder heb ik het condensatorblok geheel leeg gehaald en voorzien van nieuwe inhoud 75% was slecht en 5 % was geheel defeft .
E438 beide zwak en heb er 2 x een E428 in gezet en werkt maarja tzt maar eens de E438 zien te kopen .

Wat ik erg jammer vind is dat de zenderschaal geheel verprutst is en er opgeschreven is het ziet er niet uit ook is ie niet meer mooi rond dus met draaien gaat het niet goed.

Ook het trafotje v d speaker is defect maar ik heb een ander klein trafotje onder het chassis geplaatst tijdelijk.
Mocht er iemand een sloop chassis hebben staan en een speaker en zenderschaal dan houd ik mij aanbevolen

Zodra ik weer foto,s maak zal ik deze plaatsen.

Grt Marc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena