Radio's van 1950 tot 1970
Aristona buizenradio. Welk model?
08 okt 2015 20:17 #55356
door peer
Beantwoord door peer in topic Aristona buizenradio. Welk model?
Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Wat een mooi forum /website is dit.
Henk, heb zojuist je restauratieverslag uit 2012 gezien. Mooi werk! Mijn Aristona radio heb ik al een jaar of 20 droog en ingepakt staan. Hij speelt nog wel maar heeft zeker een opknapbeurt nodig. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Heb in ieder geval een naam nu.
Nogmaals bedankt. mvg Peer
Henk, heb zojuist je restauratieverslag uit 2012 gezien. Mooi werk! Mijn Aristona radio heb ik al een jaar of 20 droog en ingepakt staan. Hij speelt nog wel maar heeft zeker een opknapbeurt nodig. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Heb in ieder geval een naam nu.
Nogmaals bedankt. mvg Peer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Minder
Meer
08 okt 2015 20:05 #55354
door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Aristona buizenradio. Welk model?
Heb hetzelfde toestel hier als Philips Saturn 653/4E/3D (BD653 4E/3D)
Groet , Henk
Groet , Henk
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Minder
Meer
08 okt 2015 18:44 #55353
door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic Aristona buizenradio. Welk model?
Hallo Peer,
Welkom op ons forum.
De radio op de foto is de Aristona SA3027. Is ook in Belgie op de markt gebracht als Siera SA3027 .
Mooie radio met 2 x OTL eindtrap en gescheiden versterkers voor hoge en lage tonen.
Welkom op ons forum.
De radio op de foto is de Aristona SA3027. Is ook in Belgie op de markt gebracht als Siera SA3027 .
Mooie radio met 2 x OTL eindtrap en gescheiden versterkers voor hoge en lage tonen.
08 okt 2015 18:34 - 08 okt 2015 18:36 #55352
door peer
Aristona buizenradio. Welk model? werd gestart door peer
Beste mensen,
Graag wil ik vragen of er iemand is die weet welk model radio dit is? (zie foto's) Ik heb al een aardig tijdje rondgekeken online maar kan dit specifieke model niet terugvinden. Op de radio kan ik geen type aanduiding vinden.
Alvast bedankt voor de hulp.
mvg Peer
Graag wil ik vragen of er iemand is die weet welk model radio dit is? (zie foto's) Ik heb al een aardig tijdje rondgekeken online maar kan dit specifieke model niet terugvinden. Op de radio kan ik geen type aanduiding vinden.
Alvast bedankt voor de hulp.
mvg Peer
Laatst bewerkt 08 okt 2015 18:36 door peer.