Skip to main content
Radio's van 1950 tot 1970

Plaats je een foto op je Clubpagina (Profielpagina) ?

Meer
03 aug 2015 09:35 #54007 door aan-pierre
OK. Doe ik t daarmee. Was meer idee voor algemeen belang..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 aug 2015 13:57 #53993 door admin
We hebben natuurlijk een fotoarchief en een persoonlijk fotoboek. Hoewel de foto's capaciteit slurpen, zijn het mooie naslag werken.

Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre

Meer
02 aug 2015 12:52 #53991 door aan-pierre
postscriptum........misschien ook voor o.a. andere nieuwkomers handig als leden die dit lezen en reeds foto's hebben staan op hun profiel, dat hier melden. je kan dat gericht naar die pagina gaan. Nu is het nog toevalstreffers speuren.

Meer
02 aug 2015 12:33 - 02 aug 2015 12:42 #53989 door aan-pierre
Als nieuw lid valt me op dat ik vaak geen foto's zie op profielpagina's.
Ik mis dat wel . Het is heel leuk radio's van anderen te zien en je dan eventueel associeert met die persoon.
Het kan ook een reden tot uitwisseling, vragen zijn voor wie dat op prijs stelt. Of om er gewoon van te genieten. Het zou deze clubsite ( het heet toch buizenradio CLUB!) nog veelzijdiger maken , als de persoonlijke club-pagina ook foto's toont. Het zou een prettige afwisseling zijn eens te snuffelen wat anderen trots op de plank hebben staan. Leuk bij een ontspannende koffie of thee pauze na het lezen en schrijven hier.
Dus....ben je nog niet aan toegekomen, of vergeten.......misschien is mijn oproep een inspiratie voor je.. Pierre
Bijlagen:
Laatst bewerkt 02 aug 2015 12:42 door aan-pierre. Reden: typefouten

Gemaakt door Kunena