Radio's van 1950 tot 1970
aan biedingen Forums en markt plaats .buizen radio,s
01 aug 2015 12:51 #53962
door Huub
Beantwoord door Huub in topic aan biedingen Forums en markt plaats .buizen radio,s
Ja dat is ook begrijpenlijk maar met een mooi toestel
Waar je ook lang naar kijken kan .
Ja en een Pickupje .er aan .
Huub
Waar je ook lang naar kijken kan .
Ja en een Pickupje .er aan .
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Francois129
- [Francois129]
-
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
01 aug 2015 11:42 #53961
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic aan biedingen Forums en markt plaats .buizen radio,s
Huub,
Er zijn ook forumleden als ik, die het repareren van radio's ed als hobby hebben . Deze leden hebben dan ook geen boodschap aan een gereviseerd toestel.
Ik geef dan ook geen 10 tallen euro's uit aan een mooi spelend toestel, maar geef liever iets meer aan een "specialleke" waar ik op beurzen en fora onderdelen en informatie kan zoeken.
Het plezier is des te groter als ik hem dan weer mooi en aan de praat gekregen heb.
François
Er zijn ook forumleden als ik, die het repareren van radio's ed als hobby hebben . Deze leden hebben dan ook geen boodschap aan een gereviseerd toestel.
Ik geef dan ook geen 10 tallen euro's uit aan een mooi spelend toestel, maar geef liever iets meer aan een "specialleke" waar ik op beurzen en fora onderdelen en informatie kan zoeken.
Het plezier is des te groter als ik hem dan weer mooi en aan de praat gekregen heb.
François
01 aug 2015 10:49 #53959
door Huub
Beantwoord door Huub in topic aan biedingen Forums en markt plaats .buizen radio,s
Ja Maurice dat is ook weer allemaal zo
Je zie wat je ook koopt.
Huub
Je zie wat je ook koopt.
Huub
31 jul 2015 22:24 #53946
door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic aan biedingen Forums en markt plaats .buizen radio,s
Omdat je denk ik weet waar toestellen vandaan komen.
Afhandeling makkelijk en snel.
MP is maar afwachten wat voor staat je binnen krijgt.
Gedoe met post, pakketten etc. Of ophalen, afspraken maken.
Via deze groep bekenden is vaak "-Zie je op een beurs wel"
Afhandeling makkelijk en snel.
MP is maar afwachten wat voor staat je binnen krijgt.
Gedoe met post, pakketten etc. Of ophalen, afspraken maken.
Via deze groep bekenden is vaak "-Zie je op een beurs wel"
31 jul 2015 21:43 - 31 jul 2015 21:50 #53945
door Huub
Gino jij heeft het over 10.E maar ik zie wel anderen prijzen
Voor zwaar beschadigde radio,s .en soms oncompleet .en roest .
op MP staan nog voor circa 50 E redelijkeradio,s . en mooie planos ook
met soms iets meer prijs ..
Er staat nu een mooie radio op Nfor BX718 a .40.E het zal mij benieuwen ?
.Huub
Voor zwaar beschadigde radio,s .en soms oncompleet .en roest .
op MP staan nog voor circa 50 E redelijkeradio,s . en mooie planos ook
met soms iets meer prijs ..
Er staat nu een mooie radio op Nfor BX718 a .40.E het zal mij benieuwen ?
.Huub
Laatst bewerkt 31 jul 2015 21:50 door Huub.
31 jul 2015 20:57 #53944
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic aan biedingen Forums en markt plaats .buizen radio,s
Hallo Huub,
Ik zie het als een gevalletje centenkwestie.
Op de fora ( voornamelijk het NFOR, hier niet zoveel) wordt veel aangeboden, maar vooral ook tegen leuke prijsjes.
Voor 10 euro heb je al een leuk spelend druktoetsmodelletje of een ouder toestel als project. Zo ook mijn Erres KY 417.
Op MP vind je mooie toestellen, maar ook aan de prijs. Sterk aan de prijs, soms. Een 1000 in een dozijn Plano voor 100 euro.....
Tja die blijven staan, maar dat snap ik ook nog wel.
Wat nu op de zolder gevonden wordt uit de fifties/sixties wordt "antiek"genoemd en flink geprijsd. Oud en dus duur.
Tuurlijk, een mooi opgeknapt toestel en veilig spelend voor die 100 euro verkopen is een eigen geldje. Dat gaat er ook aan kosten inzitten. Maar dat zijn lang niet alle aangeboden stukken op MP.
Ik zie het als een gevalletje centenkwestie.
Op de fora ( voornamelijk het NFOR, hier niet zoveel) wordt veel aangeboden, maar vooral ook tegen leuke prijsjes.
Voor 10 euro heb je al een leuk spelend druktoetsmodelletje of een ouder toestel als project. Zo ook mijn Erres KY 417.
Op MP vind je mooie toestellen, maar ook aan de prijs. Sterk aan de prijs, soms. Een 1000 in een dozijn Plano voor 100 euro.....
Tja die blijven staan, maar dat snap ik ook nog wel.
Wat nu op de zolder gevonden wordt uit de fifties/sixties wordt "antiek"genoemd en flink geprijsd. Oud en dus duur.
Tuurlijk, een mooi opgeknapt toestel en veilig spelend voor die 100 euro verkopen is een eigen geldje. Dat gaat er ook aan kosten inzitten. Maar dat zijn lang niet alle aangeboden stukken op MP.
Als het oud is is het leuk