Radio's van 1950 tot 1970
Op safari...
04 nov 2014 19:08 #47737
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Op safari...
Het is net als bij een concert.
live geeft een extra belevenis.
:thumbsup:
live geeft een extra belevenis.
:thumbsup:
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
04 nov 2014 18:54 #47733
door hkruis
Op safari... werd gestart door hkruis
Vandaag met Peter op safari geweest. Eerst naar Groningen om een Graetz Sinfonia 522 op te halen. Ontvangen door een dame van stand die ons de radio van Opa overhandigde. Een mooi toestel waarover later meer als de radio een opknapbeurtje krijgt.
Hierna doorgereden naar Martins radiopaleis om de 2 boxen AD5046 af te leveren.
We werden uiteraard hartelijk ontvangen, gelukkig voor Peter veel koek, want hij had geen brood bij zich.
Verder moest er een wandkast met bijna 500 laatjes met onderdelen opgehaald worden. Deze wandgalerij komt uit een lokale reparatiewerkplaats en was door Martin aangeschaft en komt dus nu in de werkplaats te Purmerend. Zodra deze gemonteerd is zal ik nog wel een foto plaatsen. In ieder geval weer een verrijking van de onderdelen voorraad, zodat het knutselwerk in ieder geval verzekerd is van een historisch verantwoorde uitvoering.
Peter scoorde ook nog een zeer mooie Philips GM.... toonfiets, die na een grondige controle en de nodige testen van eigenaar is verwisseld.
Nadat de koek en koffie op was, en de spullen waren ingeladen mochten ik nog enige foto's maken van Martins terechte trots. Dus wij hebben ons weer even live kunnen vergaper en de forumleden mogen even meekijken.
Hierna doorgereden naar Martins radiopaleis om de 2 boxen AD5046 af te leveren.
We werden uiteraard hartelijk ontvangen, gelukkig voor Peter veel koek, want hij had geen brood bij zich.
Verder moest er een wandkast met bijna 500 laatjes met onderdelen opgehaald worden. Deze wandgalerij komt uit een lokale reparatiewerkplaats en was door Martin aangeschaft en komt dus nu in de werkplaats te Purmerend. Zodra deze gemonteerd is zal ik nog wel een foto plaatsen. In ieder geval weer een verrijking van de onderdelen voorraad, zodat het knutselwerk in ieder geval verzekerd is van een historisch verantwoorde uitvoering.
Peter scoorde ook nog een zeer mooie Philips GM.... toonfiets, die na een grondige controle en de nodige testen van eigenaar is verwisseld.
Nadat de koek en koffie op was, en de spullen waren ingeladen mochten ik nog enige foto's maken van Martins terechte trots. Dus wij hebben ons weer even live kunnen vergaper en de forumleden mogen even meekijken.
Bijlage IMG_2001.jpg niet gevonden
Bijlage IMG_2002.jpg niet gevonden
Bijlage IMG_2003.jpg niet gevonden
Bijlage IMG_2004.jpg niet gevonden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.