Radio's van 1950 tot 1970
Demonstratie F8X82A door Bernard Terlingen
12 apr 2013 17:27 - 12 apr 2013 17:28 #30858
door peter1952
Vanmiddag het meubel samen met Henk, Max en Bernard in Driebergen geplaatst en proefgedraaid. Zet jullie maar schrap! Het klinkt geweldig en iedereen is er helemaal klaar voor. Iedereen is ontzettend enthousiast en het belooft een prachtige dag te worden!
We rekenen op jullie!
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Demonstratie F8X82A door Bernard Terlingen
Vanmiddag het meubel samen met Henk, Max en Bernard in Driebergen geplaatst en proefgedraaid. Zet jullie maar schrap! Het klinkt geweldig en iedereen is er helemaal klaar voor. Iedereen is ontzettend enthousiast en het belooft een prachtige dag te worden!
We rekenen op jullie!
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Laatst bewerkt 12 apr 2013 17:28 door peter1952.
Onderwerp is gesloten.
10 apr 2013 19:11 #30800
door arjenm
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
Beantwoord door arjenm in topic Demonstratie F8X82A door Bernard Terlingen
Hoi Henk ziet er prachtig uit ik kom zaterdag kijken en luisteren
Gr. Arjen
Gr. Arjen
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
Onderwerp is gesloten.
10 apr 2013 16:50 - 10 apr 2013 16:57 #30795
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Demonstratie F8X82A door Bernard Terlingen
De F8X82A is er helemaal klaar voor om zijn kwaliteiten te tonen. Bulderende bassen zonder te boemen, een goed opgesteld middenveld en de heldere hogetonen die een dwarsfluit tot leven wekt.
Samengevat, een topmeubel.
Samengevat, een topmeubel.
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 10 apr 2013 16:57 door admin.
Onderwerp is gesloten.
06 apr 2013 17:39 #30556
door arjenm
mvg arjen meulmeester
Beantwoord door arjenm in topic Demonstratie F8X82A door Bernard Terlingen
Ik ben benieuwd, ik zal er zijn
Gr. Arjen
Gr. Arjen
mvg arjen meulmeester
Onderwerp is gesloten.
03 apr 2013 15:04 - 03 apr 2013 15:05 #30444
door admin
Henk van 't Kruis
Demonstratie F8X82A door Bernard Terlingen werd gestart door admin
Tijdens de komende NVHR ruilbeurs ( 13 April) wordt er een lezing gehouden door Bernard Terlingen over OTL versterker techniek en in het bijzonder over het Philipsmeubel, de F8X82A.
Jawel, onze Grundig man, we hebben hem dan ook volgestopt met philips informatie. En hij is, zoals altijd, uiterst enthousiast over de Philips technieken waar hij zich uiteraard vergaand in heeft verdiept.
De eigenaar van het meubel is Max Ramali en een complete revisie en restauratie is in de laatste fase. Het meubel is in zijn volle glorie een wolf in schaapskleren die het dak ervan af speelt.
Jawel, onze Grundig man, we hebben hem dan ook volgestopt met philips informatie. En hij is, zoals altijd, uiterst enthousiast over de Philips technieken waar hij zich uiteraard vergaand in heeft verdiept.
De eigenaar van het meubel is Max Ramali en een complete revisie en restauratie is in de laatste fase. Het meubel is in zijn volle glorie een wolf in schaapskleren die het dak ervan af speelt.
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 03 apr 2013 15:05 door admin.
Onderwerp is gesloten.