Skip to main content
Radio's van 1950 tot 1970

Je weg zoeken in de hobby.

Meer
14 mrt 2013 13:26 #29565 door Bert Kn
Vorig jaar maart heb ik de hobby opgepakt.
Nu had ik altijd al wel wat met oude radio’s en een voorliefde voor de radiomeubels.
Dus vorig jaar heb ik als eerste een FX995A aangeschaft welke door Henk onder handen is genomen en dagelijks tot grote tevredenheid in onze woonkamer zijn werk doet.

Mede door de dit forum het NGG en Highest Quality Groep Nederland raakte ik gefascineerd van de HIFI en High Quality apparatuur.

Het afgelopen jaar is er veel de revue gepasseerd maar mijn voorliefde voor de meubels is gebleven.

Inmiddels heb ik een drietal meubels FX995A, F7X60A en een F7X71A.
Daarnaast de volgende radio’s.
B7X63A, B8X72A, B7X72A
Verder de B7X73A compleet met speaker set plus een AG9015 hifi versterker A5X93A tuner plus de AD5046 luidsprekers.

Na een jaar zoekende in de hobby zullen mede door mijn passie voor meubels en de beperkte ruimte de B7X73A set en de B8X72A radio in de toekomst het veld moeten ruimen zodat er ruimte komt voor twee extra meubels.
Hierbij wil ik niets afdoen aan deze radio's heeft enkel met mijn voorliefde van meubels te maken.

De Hifi set AG9015 in combinatie met de A5X92A zal ik nimmer weg doen de B7X63A ben ik niet zeker van maar staat niet op de nominatie.

Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robin
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena