Radio's van 1950 tot 1970
Materiaalvraag
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
26 jan 2012 08:22 #13987
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Re: Materiaalvraag
Hallo Henk,
volgens mij is het gewoon dik zwart papier (150 grams ?). Dat het verbrokkeld komt denk ik door de warmte van de EM80, en dan vooral bij de voet. Meestal is ook maar een zijde van het papiertje poreus.
Pim.
volgens mij is het gewoon dik zwart papier (150 grams ?). Dat het verbrokkeld komt denk ik door de warmte van de EM80, en dan vooral bij de voet. Meestal is ook maar een zijde van het papiertje poreus.
Pim.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jan 2012 08:12 #13986
door verbeek
Beantwoord door verbeek in topic Re: Materiaalvraag
Henk,
Probeer eens zwart kaftpapier waarmee muziekboeken om in een koor mee te zingen gekaft worden.
Als ik de rol terug vind, kan ik je wel een stukje opsturen.
Gr. Paul
Probeer eens zwart kaftpapier waarmee muziekboeken om in een koor mee te zingen gekaft worden.
Als ik de rol terug vind, kan ik je wel een stukje opsturen.
Gr. Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
25 jan 2012 20:56 #13979
door Leo Snoeren
Beantwoord door Leo Snoeren in topic Re: Materiaalvraag
Hallo Henk,
Wat ik wel gebruik is karton waar ze hangmappen van maken: het is niet zwart, maar verder wel min of meer het goede spul......
Succes!
Leo
Wat ik wel gebruik is karton waar ze hangmappen van maken: het is niet zwart, maar verder wel min of meer het goede spul......
Succes!
Leo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 jan 2012 19:47 #13978
door hkruis
Materiaalvraag werd gestart door hkruis
Philips gebruikte vaak een soort papier materiaal om de EM80-81 af te schermen. Heeft iemand een idee wat dit nu eigenlijk voor materiaal is, het is altijd verbrokkeld en ik zoek iets vervangends. Eigenschappen, zeer dun, licht dicht, warmte bestendig. Ik heb nu een proefje draaien met zwart PTFE materiaal, maar is eigenlijk te stug.
gr. henk
gr. henk