Algemeen
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
01 aug 2011 18:42 #7462
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Avatar wijzigen
Dat is toch mal Hans.
Ik ben er inmiddels wel tevreden over (volmaakt is het nooit).
In den beginne waren er wat kinderziektes, maar na wat updates geen problemen meer.
Misschien ben je aan een nieuwe pc toe? :lachuh:
Ik heb vorige week mijn avatar nog veranderd, doe ik geregeld voor de lol.
Via Firefox en het verliep zonder problemen.
Daarbij sla ik KIES GEBRUIK STANDAARD AVATAR gewoon over.
In feite kies ik uit mijn bestand gewoon een nieuwe foto en overrule de oude.
Wel is de verandering niet altijd meteen zichtbaar, maar bij de pagina even vernieuwen
is dat probleempje meteen opgelost. En anders wel bij opnieuw op de site komen een
volgende keer. Als ik Firefox opstart opent meteen dit forum, met automatisch inloggen.
Sterkte!
Ik ben er inmiddels wel tevreden over (volmaakt is het nooit).
In den beginne waren er wat kinderziektes, maar na wat updates geen problemen meer.
Misschien ben je aan een nieuwe pc toe? :lachuh:
Ik heb vorige week mijn avatar nog veranderd, doe ik geregeld voor de lol.
Via Firefox en het verliep zonder problemen.
Daarbij sla ik KIES GEBRUIK STANDAARD AVATAR gewoon over.
In feite kies ik uit mijn bestand gewoon een nieuwe foto en overrule de oude.
Wel is de verandering niet altijd meteen zichtbaar, maar bij de pagina even vernieuwen
is dat probleempje meteen opgelost. En anders wel bij opnieuw op de site komen een
volgende keer. Als ik Firefox opstart opent meteen dit forum, met automatisch inloggen.
Sterkte!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 aug 2011 18:41 - 01 aug 2011 18:41 #7461
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Avatar wijzigen
Hallo Allemaal,
Na even zoeken heb ik de mogelijk gevonden om de cookies te wissen. En wat dacht je... : prima :
Groeten, Hans
Na even zoeken heb ik de mogelijk gevonden om de cookies te wissen. En wat dacht je... : prima :
Groeten, Hans
Laatst bewerkt 01 aug 2011 18:41 door Johannes.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
01 aug 2011 18:39 #7460
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Avatar wijzigen
HAns, in firefox kies je opties en dan privacy, daar kun je de afhandeling van cookies instellen.
Of vernieuwen kiezen op de pagina = is die draaipijl naar rechts, zit rechts van d zoekbalk
Henk
Of vernieuwen kiezen op de pagina = is die draaipijl naar rechts, zit rechts van d zoekbalk
Henk
01 aug 2011 18:11 #7459
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Avatar wijzigen
Hallo Hans,
gebruik je nog andere internet browsers dan Firefox Internet explorer kun je ernaast gebruiken of Safari
enz wat bij de 1 niet lukt kan bij de ander wel
kwaad kan het niet ik heb ook een andere browser erbij als iets niet goed weergegeven wordt dan werkt het bij de ander wel.
succes
René Daemen
gebruik je nog andere internet browsers dan Firefox Internet explorer kun je ernaast gebruiken of Safari
enz wat bij de 1 niet lukt kan bij de ander wel
kwaad kan het niet ik heb ook een andere browser erbij als iets niet goed weergegeven wordt dan werkt het bij de ander wel.
succes
René Daemen
René Daemen
01 aug 2011 18:05 - 01 aug 2011 18:05 #7458
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Avatar wijzigen
Hallo Henk,
In precies deze volgorde heb ik het gedaan. Ook wordt aangegeven dat de wijziging succesvol is opgeslagen, maar helaas, nog steeds verschijnt de oude avatar in beeld. Ook als ik het forum opnieuw opstart. En als ik het forum open met Internet Explorer dat werkt alles wel naar behoren.
Kennelijk lukt het niet met Firefox 5.0.1.
Met de vorige versie van Firefox ging het altijd wel. Er lukt wel meer niet met Firefox 5 en ik ben er erg ontevreden over. Ik kan de cookies ook niet meer terugvinden. Bij Firefox 4 werkte alles wel naar tevredenheid, maar ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om terug te gaan naar de vorige versie 4. Als je versie 4 wilt downloaden krijg je automatisch de versie 5. Niet elke verandering is een verbetering..........
In precies deze volgorde heb ik het gedaan. Ook wordt aangegeven dat de wijziging succesvol is opgeslagen, maar helaas, nog steeds verschijnt de oude avatar in beeld. Ook als ik het forum opnieuw opstart. En als ik het forum open met Internet Explorer dat werkt alles wel naar behoren.
Kennelijk lukt het niet met Firefox 5.0.1.
Met de vorige versie van Firefox ging het altijd wel. Er lukt wel meer niet met Firefox 5 en ik ben er erg ontevreden over. Ik kan de cookies ook niet meer terugvinden. Bij Firefox 4 werkte alles wel naar tevredenheid, maar ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om terug te gaan naar de vorige versie 4. Als je versie 4 wilt downloaden krijg je automatisch de versie 5. Niet elke verandering is een verbetering..........
Laatst bewerkt 01 aug 2011 18:05 door Johannes.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
01 aug 2011 16:12 #7454
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Avatar wijzigen
LEE, bij mij gaat dat goed, misschien inderdaad cookies even wissen zoals Maarten aangeeft.: prima : Alternatief, niet op Avatar klikken. :neeneenee: