Skip to main content
Algemeen

onoplettendheid en/of ondeskundigheid op MP

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
31 jul 2011 18:04 #7405 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: onoplettendheid en/of ondeskundigheid op MP
Rene, Gebeurt zo vaak, ook uit concurentie overweging.
Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
31 jul 2011 06:40 - 31 jul 2011 08:52 #7370 door René R
Hoi

Zoals jullie weten had ik afgelopen week hier en daar een oproep
geplaatst voor een Lenco L70 platenspeler van rond 1960, in principe het eerste type uit 1959.
Aldus ook een advertentie op Marktplaats.
De advertentie kreeg de naam: Gezocht: Lenco L70 1959.
en werd geplaatst in de rubriek: antiek en kunst; tv en audio.
Twee dagen later kreeg ik van Marktplaats het volgende bericht:
Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten deactiveren, omdat
uw advertentie in een verkeerde rubriek is geplaatst. Wij ontvangen regelmatig reacties van
gebruikers over advertenties die in een verkeerde rubriek zijn geplaatst. Onderaan dit
bericht staat een kopie van uw advertentie.

Een of andere bemoeial had het beheer van MP dus gemeld dat mijn advertentie in de verkeerde
rubriek stond en de medewerker had dit waarschijnlijk klakkeloos overgenomen, kennelijk zonder één
blik op de advertentie te werpen, zelfs niet op de titel.
Uiteraard ging ik niet akkoord en stuurde een vriendelijk bezwaarberichtje.
Het volgende antwoord ontving ik en dat viel me weer mee:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Uw advertentie is onterecht verplaatst, mijn excuses hiervoor.
Ik heb u als compensatie een Marktplaats Tegoed toegekend ter waarde van €3,20. U kunt dit
Marktplaats Tegoed gebruiken om een betaalde advertentie te plaatsen en/of gebruik te maken
van de extra opvalmogelijkheden. Zodra u de advertentie plaatst of voor opvallen kiest dan
worden de kosten automatisch ingehouden op uw Marktplaats Tegoed. Indien het te betalen
bedrag niet hoger is dan het openstaande gratis tegoed, zal er bij het activeren dus niet
om uw betaalgegevens worden gevraagd.

Zo zie je maar weer.
Ook dat je op de wereld altijd weer van die randdebielen hebt die vreedzame lieden
een hak willen zetten. Maar goed, je hoeft de krant maar open te slaan en dergelijke
figuren met vreemde namen, uit o.a. het hoge Noorden of uit warme zanderige streken rond de
evenaar van onze aardbol, rollen over elkaar heen. Gruwelijke onmenselijke acties beginnen
vaak bij kleine pesterijtjes.
Maar in principe moet ik de bemoeial eigenlijk dus bedanken voor zijn actie omdat het me nog
wat opgeleverd heeft ook.....:P
De advertentie hoefde ik niet te herplaatsen zoals jullie weten omdat ik binnen twee dagen
de gezochte platenspeler gevonden heb, ondanks de scepsis van een enkele personage. ;)

Vriendelijke groet
René (R)
Laatst bewerkt 31 jul 2011 08:52 door René R.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena