Algemeen
Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
16 jul 2011 14:33 #6592
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
Ik heb ook een BX490A in de huiskamer staan, een nieuw oog erin heeft 50 euro gekost en verder nog wat nieuwe C`s, weerstanden en 2 buizen samen 25 euro dus Jan, als jou toestel in orde is is dat zeker niet te duur.
En als hij niet in orde is maar wel mooi kun je hem in orde maken, als je er lol in hebt moet je zelf uitmaken wat je er financieel voor over hebt.
Mijn toestel is voor dat bedrag niet te koop ook niet voor het dubbele, ik geniet er dagelijks van dus dan
speelt geld geen rol
En als hij niet in orde is maar wel mooi kun je hem in orde maken, als je er lol in hebt moet je zelf uitmaken wat je er financieel voor over hebt.
Mijn toestel is voor dat bedrag niet te koop ook niet voor het dubbele, ik geniet er dagelijks van dus dan
speelt geld geen rol
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
16 jul 2011 14:04 #6590
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
Wim
Zie je PM.
Het wordt nu wel al te offtopic voor de discussiestarter.
Groet
RR
Zie je PM.
Het wordt nu wel al te offtopic voor de discussiestarter.
Groet
RR
- wimmie
- [wimmie]
-
Minder
Meer
16 jul 2011 13:15 - 16 jul 2011 13:17 #6589
door wimmie
Beantwoord door wimmie in topic Re: Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
Rene,
Even een correctie op je post deze "chinees" waar jij het over hebt woont wel degenlijk in
China.
Een goede vriend van hem woont in Belgie, hij legt meestal de contacten via deze vriend in Belgie omdat anders communiceren erg lastig is.
De vriend in Belgie verzorgt de verscheping naar China.
Deze meneer heeft ook al talloze keren bij mij aan de mail gehangen.
Enne 45 euro voor een b7x72a is niet veel ik heb ongeveer 200 euro betaald......... maar toen had ik er wel 3.
wim
Even een correctie op je post deze "chinees" waar jij het over hebt woont wel degenlijk in
China.
Een goede vriend van hem woont in Belgie, hij legt meestal de contacten via deze vriend in Belgie omdat anders communiceren erg lastig is.
De vriend in Belgie verzorgt de verscheping naar China.
Deze meneer heeft ook al talloze keren bij mij aan de mail gehangen.
Enne 45 euro voor een b7x72a is niet veel ik heb ongeveer 200 euro betaald......... maar toen had ik er wel 3.
wim
Laatst bewerkt 16 jul 2011 13:17 door wimmie.
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
16 jul 2011 12:35 - 16 jul 2011 12:37 #6586
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
Kijk naar mijn B8X72A met een aankoopbedrag van 45 euro.
En uiteraard de restauratie er bij van Henk.
Dan was het bod van die Chinees enkele weken geleden van
350 euro toch even zalvend, ondanks dat ik hem niet weg doe.
(Die Chinees woonde trouwens in België, niet in China).
:lachuh:
RR
En uiteraard de restauratie er bij van Henk.
Dan was het bod van die Chinees enkele weken geleden van
350 euro toch even zalvend, ondanks dat ik hem niet weg doe.
(Die Chinees woonde trouwens in België, niet in China).
:lachuh:
RR
Laatst bewerkt 16 jul 2011 12:37 door René R.
Minder
Meer
16 jul 2011 12:25 #6585
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
Daar valt geen sluitend antwoord op te geven.....
Het hangt voor een belangrijk deel af van hoe de de nieuwe eigenaar zich erbij voelt. In deze hobby doet de prijs er relatief weinig toe, de waarde is veel belangrijker. Wie dat onderscheid niet kent mist veel.
Zich fier op de borst rammen met de achtergrond van "kijk es wat voor duur ding ik heb kunnen kopen" of met de achtergrond van "kijk es wat voor moois ik heb kunnen kopen voor zo weinig geld" heeft bitter weinig met de hobby te maken
Een onsympathieke kreet in dit verband is "wat een gek ervoor geeft"
Ga dus bij jezelf na of je er een goed gevoel bij hebt en let niet àl te veel op de duiten. In je laatste hemd zitten geen zakken
Nico
Het hangt voor een belangrijk deel af van hoe de de nieuwe eigenaar zich erbij voelt. In deze hobby doet de prijs er relatief weinig toe, de waarde is veel belangrijker. Wie dat onderscheid niet kent mist veel.
Zich fier op de borst rammen met de achtergrond van "kijk es wat voor duur ding ik heb kunnen kopen" of met de achtergrond van "kijk es wat voor moois ik heb kunnen kopen voor zo weinig geld" heeft bitter weinig met de hobby te maken
Een onsympathieke kreet in dit verband is "wat een gek ervoor geeft"
Ga dus bij jezelf na of je er een goed gevoel bij hebt en let niet àl te veel op de duiten. In je laatste hemd zitten geen zakken
Nico
16 jul 2011 12:21 #6584
door Laurens
.
Beantwoord door Laurens in topic Re: Ik heb een Phillips radio BX 490 A gekocht voor €37,50 duur?
Als ie echt in heel goede staat is, dan vind ik het niet veel te duur. Een middelmatig toestel zou in mijn ogen zo'n 25 euro mogen kosten.
.