Algemeen
originele documentatie HiQ en HiFi.
- René R
- [René R]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
27 jun 2011 15:52 - 27 jun 2011 15:56 #5930
door René R
originele documentatie HiQ en HiFi. werd gestart door René R
Hoi heren.
Vandaag kreeg ik de originele documentatie toegestuurd die nog bij de HiQ radio hoort
die confrère Henk overgenomen heeft van mensen te Rotterdam, zoals eerder beschreven.
Toch tamelijk uniek dat men dit zorgvuldig bewaard heeft en de B6X62A tot aan hun dood
gebruikt hebben.
Er zaten een paar verrassingen bij.
Zoals de originele folder voor HiFi apparatuur.
Als de HiFi-fifties liefhebber ben ik daar uiteraard al erg tuk op.
Ook die van de AG9005 voorversterker zat er bij.
Verder uiteraard de de gebruiksaanwijzing van de HiQ radio, radio's zijn al niet al te
veel in omloop. laat staan de originele gebruiksaanwijzing.
Ook zit er een aardige promotiefolder bij (met de stempel van de Bijenkorf) van de
HiQ radio's.
Bij deze wat foto's er van.
Uiteraard worden ze ook op de HIQGN site gepubliceerd. Voor de steeds grotere compleetheid.
Groet
René (R)
Vandaag kreeg ik de originele documentatie toegestuurd die nog bij de HiQ radio hoort
die confrère Henk overgenomen heeft van mensen te Rotterdam, zoals eerder beschreven.
Toch tamelijk uniek dat men dit zorgvuldig bewaard heeft en de B6X62A tot aan hun dood
gebruikt hebben.
Er zaten een paar verrassingen bij.
Zoals de originele folder voor HiFi apparatuur.
Als de HiFi-fifties liefhebber ben ik daar uiteraard al erg tuk op.
Ook die van de AG9005 voorversterker zat er bij.
Verder uiteraard de de gebruiksaanwijzing van de HiQ radio, radio's zijn al niet al te
veel in omloop. laat staan de originele gebruiksaanwijzing.
Ook zit er een aardige promotiefolder bij (met de stempel van de Bijenkorf) van de
HiQ radio's.
Bij deze wat foto's er van.
Uiteraard worden ze ook op de HIQGN site gepubliceerd. Voor de steeds grotere compleetheid.
Groet
René (R)
Laatst bewerkt 27 jun 2011 15:56 door René R.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.