Algemeen
NGG zomermanifestatie, hoe was het?
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
26 jun 2011 07:29 #5904
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: NGG zomermanifestatie, hoe was het?
Hoi Marcel.
Ik kon er helaas niet bij zijn, dus het is aan andere heren voor een reactie en foto's.
Die heb al wel via mail gehad en het lijkt me ondanks het weer een geslaagde dag.
Wat ik vooral jammer vind is dat ik de spreekbeurt van John Hupse gemist heb over Circlotron.
Hij heeft er op de HiQGN site wel over geschreven, maar een voordracht er over is toch anders.
Maar goed, mijn dag was met veel plezier besteedt aan het luisteren naar muziek via de
eergisteren gearriveerde state-of-the-art-high-end-fifties-versterker(s).
En dat was genieten geblazen! Ik ga daar voorlopig nog even mee door...
Ik hoop in ieder geval op de NVHR-ruilbeurs heren van het forum te ontmoeten.
Zoals afgesproken: elf uur bij de koffiecorner in de beurshal?
:thumbsup:
René (R)
Ik kon er helaas niet bij zijn, dus het is aan andere heren voor een reactie en foto's.
Die heb al wel via mail gehad en het lijkt me ondanks het weer een geslaagde dag.
Wat ik vooral jammer vind is dat ik de spreekbeurt van John Hupse gemist heb over Circlotron.
Hij heeft er op de HiQGN site wel over geschreven, maar een voordracht er over is toch anders.
Maar goed, mijn dag was met veel plezier besteedt aan het luisteren naar muziek via de
eergisteren gearriveerde state-of-the-art-high-end-fifties-versterker(s).
En dat was genieten geblazen! Ik ga daar voorlopig nog even mee door...
Ik hoop in ieder geval op de NVHR-ruilbeurs heren van het forum te ontmoeten.
Zoals afgesproken: elf uur bij de koffiecorner in de beurshal?
:thumbsup:
René (R)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jun 2011 11:33 - 25 jun 2011 19:26 #5895
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
NGG zomermanifestatie, hoe was het? werd gestart door Marcel L
Hallo,
Ik zag net op de evenementenkalender (zie menu helemaal bovenaan) dat vandaag de NGG zomermanifestatie plaatsvind in Leerdam.
Het weer is helaas niet zo zomers.
Zelf kan ik er niet bij zijn, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die er wel geweest zijn. Ik wacht met spanning af... (ook foto's!)
Groeten van Marcel
Ik zag net op de evenementenkalender (zie menu helemaal bovenaan) dat vandaag de NGG zomermanifestatie plaatsvind in Leerdam.
Het weer is helaas niet zo zomers.
Zelf kan ik er niet bij zijn, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die er wel geweest zijn. Ik wacht met spanning af... (ook foto's!)
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 25 jun 2011 19:26 door Marcel L.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.