Persoonlijke mail via het forum
Dat is dan duidelijk. :smilythumb:
Standaard staat alles wel "open geklapt", maar waarschijnlijk heb je het ooit eens (wellicht per ongeluk) dicht geklikt, en dan blijft dat voor jou zo.
Dat onthoudt de browser in zijn cookies.
Bedankt voor je reactie!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik snap al waar het fout ging: rechts-boven stond bij mij een + en toen ik daar op
drukte verscheen daar een - en kwam de tekst "persoonlijke berichten" in beeld.
Probeer dat maar eens. Als er een + staat is "persoonlijke berichten" uit beeld.
Een kwestie van instelling dus. Je moet dat maar weten
Groeten, Hans
Johannes schreef : Beste Allen,
Op dit forum kun je, als je ingelogd bent, iemand een pm (persoonlijke mail) sturen. Soms ontdek ik na lang zoeken een icoontje om bij die pm te komen, maar meestal wordt het zoeken me te lang en lees ik die pm's dan maar niet.
Het mooist zou ik een koppeling naar je gewone e-mail wensen zoals dit op het NFOR het geval is. Dus het envelopje achter je naam en een bericht naar je gewone emailbox.
Een duidelijke knop naar "pm berichten" zou (voor mij en ik denk niet alleen mij) handig zijn. Misschien herkennen andere forumlezers dit ook. Verder niets dan lof over dit forum :thumbsup:
Groeten, Hans
Hoi Hans,
Sorry, maar ik snap het probleem even niet.
Volgens mij is het gewoon en kwestie van goed kijken.
Ik zou bijna zeggen: makkelijker kunnen we het niet maken...
Groeten van Marcel
PS: Je moet uiteraard wel inloggen om bij je PM te kunnen komen.
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
- René R
- [René R]
-
Ik vind het op zich ook wel makkelijk zo en blijft je inbox wat verschoond
van korte mededelingen of boodschapjes via PM met elkaar.
Als je wat uitgebreiders te melden hebt kan je altijd nog wel een email sturen.
Meestal zijn dat toch wel heren waar je al vaker mee correspondeert.
Zelf heb ik ook een hotmail account voor de eerste "buffer". Al mijn internet
links op sites gaan met dit hotmail adres. Als de correspondentie uiteindelijk
vertrouwd overkomt geef ik mijn persoonlijke email adres die gekoppeld is aan
mijn computer. De nodige rotzooi komt zo ook op mijn hotmail (spam, voor zover
mogelijk, maar dat is nog flink wat) adres binnen en heb ik dit op mijn persoonlijke
adres nauwelijks tot niet. Uiteindelijk nog maar soms door een persoon die achteraf
dus niet betrouwbaar bleek. De persoon zelf wel, maar zijn gerotzooi op het internet niet.
Toen ik wat actiever was op het NFOR was er veel post, de door jezelf gezonden berichten
en de antwoorden, naast de nodige directe mails waardoor je enkele personen meteen kon
blokkeren.
Groet
René (R)
Als je ingelogd bent zie je in het venster waar je naam en logo staan helemaal rechts "persoonlijke berichten" Als je er een ontvangen en nog niet gelezen hebt komt daar een (1) achter te staan. Daar klik je op en alles komt te voorschijn; je ziet dan ook een optie "nieuw bericht"
Op dit forum kun je, als je ingelogd bent, iemand een pm (persoonlijke mail) sturen. Soms ontdek ik na lang zoeken een icoontje om bij die pm te komen, maar meestal wordt het zoeken me te lang en lees ik die pm's dan maar niet.
Het mooist zou ik een koppeling naar je gewone e-mail wensen zoals dit op het NFOR het geval is. Dus het envelopje achter je naam en een bericht naar je gewone emailbox.
Een duidelijke knop naar "pm berichten" zou (voor mij en ik denk niet alleen mij) handig zijn. Misschien herkennen andere forumlezers dit ook. Verder niets dan lof over dit forum :thumbsup:
Groeten, Hans