Algemeen
Eindelijk een Philips F9X38A radio meubel gevonden.
12 dec 2024 21:06 - 12 dec 2024 21:07 #100669
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Eindelijk een Philips F9X38A radio meubel gevonden.
Een van de mooiere exemplaren die ik gezien heb.
En er zijn er toch nog best veel van.
En ik zie het al…..
Je hebt hem met de motor opgehaald!
Veel plezier met je aanwinst!
Mvg Frank
En er zijn er toch nog best veel van.
En ik zie het al…..
Je hebt hem met de motor opgehaald!
Veel plezier met je aanwinst!
Mvg Frank
Laatst bewerkt 12 dec 2024 21:07 door Franc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 dec 2024 19:32 #100668
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Eindelijk een Philips F9X38A radio meubel gevonden.
Dag Gerben leuk om hem hier weer even te zien.
Heel veel plezier gewenst met dit geweldige radiomeubel.
Heel veel plezier gewenst met dit geweldige radiomeubel.
Mvg.
Bert
12 dec 2024 18:54 #100667
door Gerben
Eindelijk een Philips F9X38A radio meubel gevonden. werd gestart door Gerben
Zoals het onderwerp doet vermoeden hield ik een oogje in het zeil voor een Philips F9X38A radio meubel. En een tijdje terug kwam er een voorbij op marktplaats. Meteen contact opgenomen en de deal was snel gesloten. Aangezien ik nog op zee zat heeft het even geduurd voordat ik het apparaat op kon halen. De naam van de verkoper kwam mij bekend voor en bij navraag bleek dat te kunnen kloppen. De verkoper was namelijk niemand minder dan Bert Knoop die op dit forum actief is.
Het meubel heeft de reis naar Harlingen overleefd en staat nu nog in de loods waar ik eerst de kast eens open ga maken om de bouten van de bombardon's te controleren. Een vorige eigenaar had er al eens wieltjes onder gezet, erg handig, het ding is erg zwaar. Ook zaten de originele satelietluidsprekertjes erbij en is de kast voorzien van een AG 2230 platenspeler. Ik ben er erg blij mee.
Bert, bedankt.
Het meubel heeft de reis naar Harlingen overleefd en staat nu nog in de loods waar ik eerst de kast eens open ga maken om de bouten van de bombardon's te controleren. Een vorige eigenaar had er al eens wieltjes onder gezet, erg handig, het ding is erg zwaar. Ook zaten de originele satelietluidsprekertjes erbij en is de kast voorzien van een AG 2230 platenspeler. Ik ben er erg blij mee.
Bert, bedankt.