Skip to main content
Algemeen

Buizentesters

Meer
09 sep 2021 11:52 #92106 door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Buizentesters
Robert,

Bedankt!
Eindelijk de ontbrekende info voor mijn Tube Tester I-177 gevonden in de handleiding.

François
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robert Gribnau

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 sep 2021 17:19 #92064 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Buizentesters
Dat is een stevige verzameling! Google is erg irritant qua UI maar het lukt mij wel om individuele files te downloaden. De hele hap gaat ook, dan krijg je zes ZIP files. Misschien heb ik nog schema's ofzo die er niet tussenzitten, van Leader bijvoorbeeld. Maar dat weet ik pas als alles hier op mijn PC staat.

Tjerk, 9ZZ
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robert Gribnau

• Robert Gribnau
  • [Robert Gribnau]
  • Onderwerp Auteur
Meer
05 sep 2021 15:37 - 05 sep 2021 15:40 #92063 door Robert Gribnau
Buizentesters werd gestart door Robert Gribnau
Door de jaren heen heb ik nogal wat foto's/informatie/etc. over buizentesters verzameld (in totaal ruim 11,6 GB). Vanochtend heb ik dat naar Google Drive geüpload en openbaar toegankelijk gemaakt.

Zie:  Buizentesters

Aparte bestanden downloaden lukt mij zelf nog niet (zou iets te maken hebben met het toestaan van cookies van derden?) maar een map downloaden lukt me in ieder geval wel (wordt dan in een zip-bestand ingepakt).

Vrijwel alles in deze verzameling is op het internet gevonden dus op zich niets nieuws onder de zon. Ik denk echter dat er nu geen andere plek op internet is waar zoveel over buizentesters op één plek te vinden is.

Groet,
Robert
Laatst bewerkt 05 sep 2021 15:40 door Robert Gribnau.

Gemaakt door Kunena