Algemeen
MP4?????
18 dec 2020 17:30 #87521
door maarten
Het makkelijkste is het toch op een site als Vimeo of Youtube te zetten.
Alternatief is inderdaad een tijdelijk beschikbare download op Wetransfer te zetten.
Alternatief is inderdaad een tijdelijk beschikbare download op Wetransfer te zetten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2020 06:29 #87481
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Het helpt om hem hier te posten. Als de file te groot is (74 MB is dat) kan-ie alsnog niet worden gepost. Voor permanente opslag is Youtube dan de beste plek, anders een WeTransfer link (maar die vervalt na twee weken ofzo). Maar een ZIP file van (ik meen) 15 MB max kan hier worden gepost.
Tjerk, 9ZZ
15 dec 2020 00:18 #87480
door Bert Kn
Dag Nicole en Huub,
Omzetten naar een ZIP file zojuist met een MP4 filmpje gedaan zal weinig helpen.
Een MP4 filmpje van 77,4 MB kwam op 74,5 MB uit.
Mvg.
Bert
Bedankt voor de antwoorden. Youtube is nog even geen optie maar ik ga kijken of ik het om kan zetten naar een ZIP file...
Dag Nicole en Huub,
Omzetten naar een ZIP file zojuist met een MP4 filmpje gedaan zal weinig helpen.
Een MP4 filmpje van 77,4 MB kwam op 74,5 MB uit.
Mvg.
Bert
12 dec 2020 11:35 #87444
door Huub
Bedankt voor de antwoorden. Youtube is nog even geen optie maar ik ga kijken of ik het om kan zetten naar een ZIP file...
gr Nicole
gr Nicole
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn, Cees PA1DBA
11 dec 2020 16:36 #87410
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Ze zouden gewoon kunnen worden toegevoegd maar dan wel als ZIP file. En met een maximale file size. Jijpijplink is beter, zeker om de opslag en verkeer voor ons forum te beperken. Kan met de videolink in de uitgebreide editor.
Tjerk, 9ZZ